Počet záznamů: 1  

Controlling a reporting v reklamní agentuře

  1. Údaje o názvuControlling a reporting v reklamní agentuře [rukopis] / Hana Procházková
    Osobní jméno Procházková, Hana, (autor diplomové práce nebo disertace)
    Vyd.údaje2011
    Fyz.popis78 l., [7] l. příl. : schémata, tab.
    PoznámkyLic. smlouva s omezením do 31.12. 2031
    AbstraktDiplomová práce na téma "Controlling a reporting v reklamní agentuře" zkoumá systémem controllingu a reportingu v konkrétní společnosti, poskytující komplexní služby v oblasti reklamy. Cílem práce je analyzovat specifický controllingový systém řízení v nadnárodní reklamní agentuře se zaměřením na reporting, odhalení těch oblastí v systému řízení, které lze zefektivnit a navrhnout v tomto směru vylepšení. Teoretická část se věnuje historickému vývoji controllingu, potřeby jeho vzniku, definováním pojmu controlling, kdy existují různé pohledy a chápání tohoto pojmu, smyslu zavádění controllingového a reportingového systému a jeho ukotvení ve strukturách podniku. Praktická část se zabývá analýzou a identifikací specifik controllingu a reportingu v konkrétním podniku a podrobněji zkoumá ty oblasti současného systému řízení podniku, které lze zlepšit. V závěru je provedeno vyhodnocení zjištěných informací a vypracován praktický návrh na zefektivnění reportingu jakožto důležitého nástroje manažerského rozhodování.
    The exposition on the theme "Controllership and Reporting at PR agency" examines the controlling and reporting system in a specific company providing full advertising services. It aims to analyse a specific controlling management system in a supranational advertising agency with a focus on reporting, to identify areas of the management system that can be streamlined, and to propose steps to that end. The theoretical section is devoted to the historical evolution of controlling, the needs for its institution, defines the term "controlling" as viewed from different angles with different concepts of the term, the purpose of the introduction of controlling and reporting systems, and their positions within corporate structures. The practical section analyses and identifies the specifics of controlling and reporting systems in a particular company, and explores in more detail areas in the current company management system that can be improved. At the end there is an assessment of the collected information and a practical proposal for streamlining reporting as an important tool in managerial decision making.
    Dal.odpovědnost Faltejsková, Olga (vedoucí diplomové práce nebo disertace)
    Dal.odpovědnost Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem. Katedra ekonomie (udělovatel akademické hodnosti)
    Předmět.hesla controlling * reklama a propagace * ISA (informační systém) * reklamní agentury
    Předmět.hesla reporting * rozpočet * nadnárodní * controlling * reporting * information system * budget * advertisement * multinational * advertising agency
    Forma, žánr diplomové práce
    Konspekt659 - Reklama. Public relations. Média
    MDT659.187 * 004.42ISA * 659.1 * 005.5 * (043)378.2
    Země vyd.Česko
    Jazyk dok.čeština
    URLhttps://portal.ujep.cz/StagPortletsJSR168/CleanUrl?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=00103531
    Druh dok.Vysokoškolské práce
    SignaturaČár.kódDislokaceVolný výběrInfo
    S-DIP 10554212132750sklad Cnedost.

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.