Počet záznamů: 1  

Controlling a reporting v reklamní agentuře

  1. S-DIP 1055
    Procházková, Hana, 1985-
    Controlling a reporting v reklamní agentuře [rukopis] / Hana Procházková. -- 2011. -- 78 l., [7] l. příl. : schémata, tab. -- Lic. smlouva s omezením do 31.12. 2031. -- Abstrakt: Diplomová práce na téma "Controlling a reporting v reklamní agentuře" zkoumá systémem controllingu a reportingu v konkrétní společnosti, poskytující komplexní služby v oblasti reklamy. Cílem práce je analyzovat specifický controllingový systém řízení v nadnárodní reklamní agentuře se zaměřením na reporting, odhalení těch oblastí v systému řízení, které lze zefektivnit a navrhnout v tomto směru vylepšení. Teoretická část se věnuje historickému vývoji controllingu, potřeby jeho vzniku, definováním pojmu controlling, kdy existují různé pohledy a chápání tohoto pojmu, smyslu zavádění controllingového a reportingového systému a jeho ukotvení ve strukturách podniku. Praktická část se zabývá analýzou a identifikací specifik controllingu a reportingu v konkrétním podniku a podrobněji zkoumá ty oblasti současného systému řízení podniku, které lze zlepšit. V závěru je provedeno vyhodnocení zjištěných informací a vypracován praktický návrh na zefektivnění reportingu jakožto důležitého nástroje manažerského rozhodování.. -- Abstrakt: The exposition on the theme "Controllership and Reporting at PR agency" examines the controlling and reporting system in a specific company providing full advertising services. It aims to analyse a specific controlling management system in a supranational advertising agency with a focus on reporting, to identify areas of the management system that can be streamlined, and to propose steps to that end. The theoretical section is devoted to the historical evolution of controlling, the needs for its institution, defines the term "controlling" as viewed from different angles with different concepts of the term, the purpose of the introduction of controlling and reporting systems, and their positions within corporate structures. The practical section analyses and identifies the specifics of controlling and reporting systems in a particular company, and explores in more detail areas in the current company management system that can be improved. At the end there is an assessment of the collected information and a practical proposal for streamlining reporting as an important tool in managerial decision making.
    Faltejsková, Olga. Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem. Katedra ekonomie
    controlling. reklama a propagace. ISA (informační systém). reklamní agentury. reporting. rozpočet. nadnárodní. controlling. reporting. information system. budget. advertisement. multinational. advertising agency. diplomové práce
    659.187. 004.42ISA. 659.1. 005.5. (043)378.2

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.