Počet záznamů: 1
Internetová reklama jako průnik klasické reklamy a přímého marketingu
Údaje o názvu Internetová reklama jako průnik klasické reklamy a přímého marketingu [rukopis] = The internet advertisement as an intersection of a classical advertisement and direct marketing / Kateřina Gruntová Souběž.n. The internet advertisement as an intersection of a classical advertisement and direct marketing Osobní jméno Gruntová, Kateřina, (autor diplomové práce nebo disertace) Vyd.údaje 2010 Fyz.popis 75 l., [9] l. příl. : il. Poznámky Lic. smlouva Pozn.o dizertaci Diplomová práce -- Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem, Fakulta sociálně ekonomická, 2011 Dal.odpovědnost Reissová, Alice (vedoucí diplomové práce nebo disertace) Dal.odpovědnost Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem. Katedra ekonomie (udělovatel akademické hodnosti) Předmět.hesla internetová reklama * marketingová komunikace Předmět.hesla spotřebitelé vliv médií internet reklamní média reklamní strategie internet advertising consumers media influence communication in marketing internet advertising media advertising strategy Forma, žánr diplomové práce Konspekt 659 - Reklama. Public relations. Média MDT 658.8:316.77 * 659.19 * (043)378.2 Země vyd. Česko Jazyk dok. čeština URL https://portal.ujep.cz/StagPortletsJSR168/CleanUrl?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=00103586 Druh dok. Vysokoškolské práce Signatura Čár.kód Dislokace Volný výběr Info S-DIP 1012 4212132381 sklad C pouze prezenčně
Počet záznamů: 1