Počet záznamů: 1  

Komerční úspěch mobilního operátora Oskar

  1. Údaje o názvuKomerční úspěch mobilního operátora Oskar [rukopis] / Kateřina Tomášková
    Osobní jméno Tomášková, Kateřina, (autor diplomové práce nebo disertace)
    Vyd.údaje2010
    Fyz.popis90 l., [6] l. příl. : il.
    PoznámkyLic. smlouva
    AbstraktBakalářská práce se zabývala podrobným popisem komerčního úspěchu mobilního operátora Oskar s cílem zmapovat klíčové faktory a milníky, jenž byly hlavní příčinou na cestě k jeho úspěchu na českém telekomunikačním trhu. Práce byla rozdělena do čtyř hlavních částí. V první části byl rozebrán vznik a vývoj mobilních operátorů na telekomunikačním trhu. Byl proveden stručný popis vývoje telekomunikační trhu včetně vývoje mobilních operátorů. Další kapitola se věnovala popisu vzniku a vývoje mobilního operátora Oskar, jeho vstupu na český telekomunikační trh, tvorby podnikových strategií, cílů, podnikové komunikace se zainteresovanými skupinami včetně uvedení všech klíčových faktorů a milníků. Třetí kapitola pojednávala o zmínce Oskarovy nové identity. Zahrnovala popis společnosti a vedení, hlavních cílů a principů, nástin podnikové kultury, tvorbu strategií a nástin hlavních úkolů vybraných oddělení. Poslední, čtvrtá, kapitola se zabývala vlastním šetřením, prostřednictvím kterého se mi potvrdily obě hypotézy mé bakalářské práce.
    The bachelor work dealt with detailed description of the commercial achievement of mobile operator Oskar with tedency map of the key factors and milestones which were principal cause on a way of his achievement on the Czech telecommunication marketplace. It was devided into four main parts. In the first part, telecommunication marketplace of mobile operator was analyzed and decription of mobile operaror emergence as well as brifed. Next chapter dealt with exhaustive genesis and description of the mobile operator Oskar, his entrance on the Czech telecommunication marketplace, setting corporate strategy, targets, corporate communication with all concerned group including mention of the all key factors and milestones. The third main chapter treated of the Oskar following identity. It was included description of the company, leadership, general targets and principles, sketch of the corporate culture, setting strategy and sketch of the general charges compartment. The last chapter dealt with analysis my own investigation comprehensive fact of both hypotheses in my bachelor work.
    Dal.odpovědnost Barták, Miroslav (vedoucí diplomové práce nebo disertace)
    Dal.odpovědnost Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem. Katedra obchodu a služeb (udělovatel akademické hodnosti)
    Předmět.hesla trhy * konkurence * mobilní telefony
    Předmět.hesla Česko
    Předmět.hesla faktory * milníky * mobilní operátor * společnost Oskar * Oskarova identita * cíle * vstup * vývoj * factors * milestones * mobile operator * corporation Oskar * Oskar´s identity * targets * entry * history
    Forma, žánr bakalářské práce
    Konspekt339 - Obchod
    MDT(437.3) * 621.395.721.5 * 339.13 * 339.137 * (043)378.22
    Země vyd.Česko
    Jazyk dok.čeština
    URLhttps://portal.ujep.cz/StagPortletsJSR168/CleanUrl?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=00105048
    Druh dok.Vysokoškolské práce
    SignaturaČár.kódDislokaceVolný výběrInfo
    S-BP 49384212131841sklad Cpouze prezenčně

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.