Počet záznamů: 1
Komerční úspěch mobilního operátora Oskar
Údaje o názvu Komerční úspěch mobilního operátora Oskar [rukopis] / Kateřina Tomášková Osobní jméno Tomášková, Kateřina, (autor diplomové práce nebo disertace) Vyd.údaje 2010 Fyz.popis 90 l., [6] l. příl. : il. Poznámky Lic. smlouva Abstrakt Bakalářská práce se zabývala podrobným popisem komerčního úspěchu mobilního operátora Oskar s cílem zmapovat klíčové faktory a milníky, jenž byly hlavní příčinou na cestě k jeho úspěchu na českém telekomunikačním trhu. Práce byla rozdělena do čtyř hlavních částí. V první části byl rozebrán vznik a vývoj mobilních operátorů na telekomunikačním trhu. Byl proveden stručný popis vývoje telekomunikační trhu včetně vývoje mobilních operátorů. Další kapitola se věnovala popisu vzniku a vývoje mobilního operátora Oskar, jeho vstupu na český telekomunikační trh, tvorby podnikových strategií, cílů, podnikové komunikace se zainteresovanými skupinami včetně uvedení všech klíčových faktorů a milníků. Třetí kapitola pojednávala o zmínce Oskarovy nové identity. Zahrnovala popis společnosti a vedení, hlavních cílů a principů, nástin podnikové kultury, tvorbu strategií a nástin hlavních úkolů vybraných oddělení. Poslední, čtvrtá, kapitola se zabývala vlastním šetřením, prostřednictvím kterého se mi potvrdily obě hypotézy mé bakalářské práce. The bachelor work dealt with detailed description of the commercial achievement of mobile operator Oskar with tedency map of the key factors and milestones which were principal cause on a way of his achievement on the Czech telecommunication marketplace. It was devided into four main parts. In the first part, telecommunication marketplace of mobile operator was analyzed and decription of mobile operaror emergence as well as brifed. Next chapter dealt with exhaustive genesis and description of the mobile operator Oskar, his entrance on the Czech telecommunication marketplace, setting corporate strategy, targets, corporate communication with all concerned group including mention of the all key factors and milestones. The third main chapter treated of the Oskar following identity. It was included description of the company, leadership, general targets and principles, sketch of the corporate culture, setting strategy and sketch of the general charges compartment. The last chapter dealt with analysis my own investigation comprehensive fact of both hypotheses in my bachelor work. Dal.odpovědnost Barták, Miroslav (vedoucí diplomové práce nebo disertace) Dal.odpovědnost Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem. Katedra obchodu a služeb (udělovatel akademické hodnosti) Předmět.hesla trhy * konkurence * mobilní telefony Předmět.hesla Česko Předmět.hesla faktory * milníky * mobilní operátor * společnost Oskar * Oskarova identita * cíle * vstup * vývoj * factors * milestones * mobile operator * corporation Oskar * Oskar´s identity * targets * entry * history Forma, žánr bakalářské práce Konspekt 339 - Obchod MDT (437.3) * 621.395.721.5 * 339.13 * 339.137 * (043)378.22 Země vyd. Česko Jazyk dok. čeština URL https://portal.ujep.cz/StagPortletsJSR168/CleanUrl?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=00105048 Druh dok. Vysokoškolské práce Signatura Čár.kód Dislokace Volný výběr Info S-BP 4938 4212131841 sklad C pouze prezenčně
Počet záznamů: 1