Počet záznamů: 1
Nákupní chování obyvatel České republiky na trzích kulturních produktů 2008
Údaje o názvu Nákupní chování obyvatel České republiky na trzích kulturních produktů 2008 [elektronický zdroj] / Radim Bačuvčík Osobní jméno Bačuvčík, Radim, 1975- (autor) Vyd.údaje Zlín : VeRBuM, 2009 Fyz.popis 1 CD-ROM ISBN 978-80-904273-1-0 Poznámky Název z disku. Publikace je výstupem vědecko-výzkumných aktivit Ústavu marketingových komunikací Fakulty multimediálních komunikací Univerzity Tomáše Bati ve Zlíně Dal.odpovědnost Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Ústav marketingových komunikací Předmět.hesla Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně Předmět.hesla kulturní průmysl * nákup * spotřebitelské chování * marketing kultury Předmět.hesla Česko Forma, žánr studie * CD-ROM Konspekt 316.7 - Sociologie kultury. Kulturní život MDT 316.7:658.8 * 366.1 * 658.7 * 338.4:316.74 * (437.3) * (048.8) Země vyd. Česko Jazyk dok. čeština Druh dok. ELEKTRONICKÉ ZDROJE Signatura Čár.kód Dislokace Volný výběr Info S-CD 95/2008 4212131227 sklad A Doba výp. 31 dní
Počet záznamů: 1