Počet záznamů: 1  

Základy marketingu

  1. Údaje o názvuZáklady marketingu / Miloslav Vaňák, František Nahodil
    Osobní jméno Vaňák, Miloslav (autor)
    Údaje o vydáníVyd. 1.
    Vyd.údajePraha : Vysoká škola finanční a správní, 2007
    Fyz.popis97 s. : il. ; 30 cm
    ISBN978-80-86754-85-7 (brož.)
    PoznámkyVydala Vysoká škola finanční a správní v edici (i.e. nakl.) Eupress. Terminologický slovník
    Poznámky o skryté bibliografii a rejstřícíchObsahuje bibliografii
    Dal.odpovědnost Nahodil, František (autor)
    Předmět.hesla marketing * marketing
    Forma, žánr učebnice vysokých škol * textbooks (higher)
    Konspekt339 - Obchod
    37.016 - Učební osnovy. Vyučovací předměty. Učebnice
    MDT339.138 * 658.8 * (075.8)
    Země vyd.Česko
    Jazyk dok.čeština
    Druh dok.Knihy
    SignaturaČár.kódDislokaceVolný výběrInfo
    S-SE 31284212129011volný výběr P700 2007Doba výp. 31 dní
    S-SE 3128 a4212129012volný výběr P700 2007prezenční výpůjčka v knihovně
    Základy marketingu

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.