Počet záznamů: 1
Analýza internetového marketingu v České Republice
Údaje o názvu Analýza internetového marketingu v České Republice [rukopis] = Analysis of internet marketing in the Czech Republic / Michal Jonák Osobní jméno Jonák, Michal, (autor diplomové práce nebo disertace) Vyd.údaje 2008 Fyz.popis 47 l., 2 l. obr. příl. : il. Poznámky Lic. smlouva Pozn.o dizertaci Bakalářská práce -- Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem, Fakulta sociálně ekonomická, 2008 Dal.odpovědnost Jetmar, Oldřich, 1973- (vedoucí diplomové práce nebo disertace) Dal.odpovědnost Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem. Katedra regionálního a lokálního rozvoje (udělovatel akademické hodnosti) Předmět.hesla internetový marketing - Česko * elektronický obchod - Česko Předmět.hesla target marketing LM-reality česká internetová populace internet marketing target marketing LM-reality czech internet population Forma, žánr bakalářské práce Konspekt 658 - Řízení a správa podniku MDT 658.849:004.738 * 339:004.738 * (437.3) * 658.8:004.738.5 Země vyd. Česko Jazyk dok. čeština URL https://portal.ujep.cz/StagPortletsJSR168/CleanUrl?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=00031558 Druh dok. Vysokoškolské práce Signatura Čár.kód Dislokace Volný výběr Info S-BP 3829 4212127543 sklad C pouze prezenčně
Počet záznamů: 1