Počet záznamů: 1  

Eye tracking v matematice na 1. stupni základní školy

  1. DA 14559
    Štíchová, Gabriela, 1997-
    Eye tracking v matematice na 1. stupni základní školy / Gabriela Štíchová. -- 2023. -- 79 listů : ilustrace (převážně barevné), grafy. -- Vedoucí práce Jan Janovec. -- Oponent Jiří Šlégl. -- Abstrakt: Diplomová práce s názvem Eye tracking v matematice na 1. stupni základní školy se zaměřuje na využití technologie pro sledování očních pohybů na studentech při řešení úloh z matematiky. Cílem této práce je zjistit, kam se při řešení studenti oboru Učitelství pro 1. stupeň základní školy dívají a zda to má vliv na správnost odpovědi. V teoretické části práce je rozepsána samotná technologie, její historie, možnosti a také její využití. V práci je také popsána matematika jako předmět na základní škole, přístupy k její výuce a také prostorová orientace, která se v úlohách ve výzkumu často vyskytovala. V praktické části je popsán průběh výzkumu a předložena zjištění, kterých se dosáhlo. Získaná data byla analyzována pomocí metod popisné a induktivní statistiky. Problém byl analyzován jako celek a následně byl rozdělen na dílčí problémy, které byly vyřešeny. Na základě provedené diskuze byly vyjádřeny obecné závěry a byla předložena doporučení pro praxi.. -- Abstrakt: The thesis entitled Eye tracking in mathematics at primary school focuses on the use of technology for tracking eye movements of students while solving mathematical problems. The aim of this thesis is to find out where students of Primary school teaching look when solving problems and whether it affects the correctness of the answer. The theoretical part of the thesis discusses the technology itself, its history, its possibilities and also its use. The thesis also describes mathematics as a subject in primary school, approaches of teaching and also the spatial orientation that was frequently encountered in the tasks in the research. The practical part describes the research process and presents the findings that were achieved. The data obtained were analysed using descriptive and inductive statistics methods. The problem was analysed as a whole and then divided into sub-problems which were solved. General conclusions were reached and recommendations for practice were written.
    Janovec, Jan. Šlégl, Jiří. Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem. Katedra primárního vzdělávání
    sledování pohybu očí. základní vzdělávání. eye tracking. matematika. primární vzdělávání. prostorová představivost. kvantitativní výzkum. Heat Maps. mathematics. primary education. spatial imagination. quantitative research. diplomové práce
    612.846:53.08. 373.3. (043)378.2

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.