Počet záznamů: 1  

Marketing kultury

  1. KB 41151
    Bačuvčík, Radim, 1975-
    Marketing kultury : divadlo, koncerty, publikum, veřejnost / Radim Bačuvčík. -- 1. vyd. -- Zlín : VeRBuM, 2012. -- 198 s. -- 1000 výt. -- Anotace: Kniha Marketing kultury se zabývá vztahy kulturních organizací s jejich publikem a širokou veřejností. Na příkladech z tuzemské i zahraniční praxe ukazuje funkční marketingové přístupy a strategie, případné chyby, kterých se kulturní organizace na poli marketingu a propagace dopouštějí. Kniha je zaměřena především na oblast interpretačních umění tzv. vyšší kultury, tedy na marketing různých nekomerčních forem divadla a koncertů vážné hudby. Kromě základních otázek a vymezení problematiky ekonomického systému kultury, financování a marketingu kultury je zde pozornost věnována komunikaci se zákazníky-návštěvníky i veřejností, způsobům nabízení kulturních produktů, sponzoringu a fundraisingu, publiku - jeho segmentaci a typologii.. -- Anotace: Seznámení s marketingovými strategiemi, které se uplatňují ve světě vyšší kultury - v divadlech a při pořádání koncertů vážné hudby. -- ISBN : 978-80-87500-17-0 (brož.).
    marketing kultury. marketing kultury - Česko. marketing of culture. marketing of culture - Czechia. monografie. monographs
    316.7:658.8. (437.3). (048.8)

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.