Počet záznamů: 1  

Rebranding v segmentu alkoholických nápojů

  1. DA 12333
    Francová, Lucie, 1996-
    Rebranding v segmentu alkoholických nápojů / Lucie Francová. -- 2020. -- 88 stran : barevné ilustrace + 1 CD. -- Vedoucí práce Michaela Jánská. -- Oponent Marek Vokoun. -- Abstrakt: Práce se zabývala redesignem značky v oblasti alkoholických nápojů. Jednalo se o českou značku Blend 42 Vodka, kterou vyrábí společnost Palírna U Zeleného stromu. Ta chce s vodkou expandovat do zahraničí, což je blokováno soudem se společností Bacardi kvůli podobnosti názvu s jejich vodkou Below 42. Proto se palírna rozhodla pro rebranding. Cílem práce bylo zjistit, jak a do jaké míry má být proveden rebranding vybrané značky produktu, a navržení jeho konkrétního postupu. Ke splnění cíle práce byla využita primární data získaná dotazníkovým šetřením a sekundární data z odborných studií. K analýze byla využita popisná statistika, Friedmanův test, Wilcoxonův test, Spearmanova korelace a 2 testy nezávislosti. Od rebrandingu bylo upuštěno. Byl navržen redesign značky a doporučení pro palírnu. Značka může projít změnou celého jména, nebo jeho části. Palírně bylo doporučeno informovat spotřebitele o změnách značky předem. Navržené kroky mají minimalizovat negativní reakci domácích spotřebitelů na změnu značky. Před začátkem tvorby nové podoby značky je nutné realizovat další průzkum na Slovensku a na zahraničních trzích.. -- Abstrakt: This theses dealt with rebranding in alcohol beverage industry. The brand was Blend 42 Vodka, which is produced by czech company Palírna U Zeleného stromu. The company wants to expand abroad with it. That is blocked by a lawsuit with Bacardi, due to the similarity of the name to their Vodka Below 42. Therefore, the distillery decided to rebrand. The aim of the work was to find out the method and depth of the rebranding of the selected product brand and to design its specific procedure. Primary data obtained by the questionnaire survey and secondary data were used in this survey. Descriptive statistics, Friedman's test, Wilcoxon's test, Spearman's correlation and 2 independence tests were used for the analysis. It was found that rebranding of the brand is not necessary and was replaced by a redesign. A redesign of the brand and recommendations for the distillery were designed. The brand can change its whole name or only a part of it. The distillery was advised to inform consumers about planned changes in advance. The proposed steps are intended to minimize the negative reaction of domestic consumers to the change. Before making any changes, it is necessary to conduct further research in Slovakia and foreign markets.
    Jánská, Michaela. Vokoun, Marek. Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem. Katedra ekonomie a managementu
    spotřebitelské chování. design management. alkoholické nápoje. rebranding. branding. redesign. alcohol. consumer behavior. diplomové práce
    366.1. 005:7.05. 613.81. 663.2/.5. 641.55:663.2/.5. (043)378.2

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.