Počet záznamů: 1  

Inkluze očima žáků základních škol v Ústí nad Labem

  1. Údaje o názvuInkluze očima žáků základních škol v Ústí nad Labem / Milan Džudža
    Souběž.n.Inkluzivní vzdělávání očima žáků základních škol v Ústí nad Labem
    Osobní jméno Džudža, Milan, (autor diplomové práce nebo disertace)
    Fyz.popis47 listů : grafy
    PoznámkyVedoucí práce Michaela Valášková. Oponent Barbora Lanková
    AbstraktBakalářská práce s názvem Inkluze očima žáků základních škol v Ústí nad Labem se orientuje na hodnocení inkluzivního vzdělávání z pohledu žáků primárního stupně vzdělávánía rodičů žijících na území Ústí nad Labem. Teoretická část se zaměřuje na elementární pojmy jako je inkluze, inkluzivní vzdělávání s kategorizační generalizací postižení v oblasti zraku, sluchu, poruch komunikace, pozornosti, ale i z pohledu sociálního aspektu. Dále práce popisuje vzdělávací systém v ČR a ontogenetický vývoj osobnosti mladšího školního věku. V empirické části využíváme kvantitativní metodu zkoumání, kterou prostřednictvím techniky dotazníkového šetření vpapírové a elektronické formě pro získání dat žáků základních škol, ale i rodičů dětí navštěvující primární stupeň vzdělávání v Ústí nad Labem. V závěru práce jsou analyzovány výsledky provedeného šetření a nabízeny možné nástroje.
    Bachelor thesis entitled Inclusion of the pupils of elementary schools in Ústí nad Labemfocuses on identifying the evaluation of elementary school pupils to elements of inclusive educationand parents living in Ústí nad Labem. The theoretical part focuseson elementary concepts such as inclusion, inclusive education with categorization generalization of disability in the field of vision, hearing, communication disorders, attention, but also from a social point of view. Further, the thesis describes the educational system in the Czech Republic and ontogenetic development of younger school age. In the empirical part we use a quantitative method of investigation, which is made by means of a questionnaire survey in paper and electronic form for obtaining pupils' data from elementary schools, but also children who attend primary education in Ústí nad Labem. At the end of the thesis the results of the survey are analyzed and possible tools are offered.
    Dal.odpovědnost Valášková, Michaela, 1983- (vedoucí diplomové práce nebo disertace)
    Lanková, Barbora, 1994- (oponent)
    Dal.odpovědnost Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem. Katedra primárního vzdělávání (udělovatel akademické hodnosti)
    Předmět.hesla integrovaná výchova a vzdělávání * základní školy
    Předmět.hesla Ústí nad Labem (Česko)
    Předmět.hesla inkluzivní vzdělávání * mladší školní věk * inclusive education * primary school * younger school age
    Forma, žánr bakalářské práce
    Konspekt37 - Výchova a vzdělávání
    MDT37.043.2 * 373.3 * (437.315) * (437.15) * (043)378.22
    Země vyd.Česko
    Jazyk dok.čeština
    URLhttps://portal.ujep.cz/StagPortletsJSR168/CleanUrl?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=00183310
    Druh dok.Vysokoškolské práce
    SignaturaČár.kódDislokaceVolný výběrInfo
    DA 126823300712682sklad Cpouze prezenčně

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.