Počet záznamů: 1  

Inkluze očima žáků základních škol v Ústí nad Labem

  1. DA 12682
    Džudža, Milan, 1972-
    Inkluze očima žáků základních škol v Ústí nad Labem / Milan Džudža. -- 2020. -- 47 listů : grafy. -- Vedoucí práce Michaela Valášková. -- Oponent Barbora Lanková. -- Abstrakt: Bakalářská práce s názvem Inkluze očima žáků základních škol v Ústí nad Labem se orientuje na hodnocení inkluzivního vzdělávání z pohledu žáků primárního stupně vzdělávánía rodičů žijících na území Ústí nad Labem. Teoretická část se zaměřuje na elementární pojmy jako je inkluze, inkluzivní vzdělávání s kategorizační generalizací postižení v oblasti zraku, sluchu, poruch komunikace, pozornosti, ale i z pohledu sociálního aspektu. Dále práce popisuje vzdělávací systém v ČR a ontogenetický vývoj osobnosti mladšího školního věku. V empirické části využíváme kvantitativní metodu zkoumání, kterou prostřednictvím techniky dotazníkového šetření vpapírové a elektronické formě pro získání dat žáků základních škol, ale i rodičů dětí navštěvující primární stupeň vzdělávání v Ústí nad Labem. V závěru práce jsou analyzovány výsledky provedeného šetření a nabízeny možné nástroje.. -- Abstrakt: Bachelor thesis entitled Inclusion of the pupils of elementary schools in Ústí nad Labemfocuses on identifying the evaluation of elementary school pupils to elements of inclusive educationand parents living in Ústí nad Labem. The theoretical part focuseson elementary concepts such as inclusion, inclusive education with categorization generalization of disability in the field of vision, hearing, communication disorders, attention, but also from a social point of view. Further, the thesis describes the educational system in the Czech Republic and ontogenetic development of younger school age. In the empirical part we use a quantitative method of investigation, which is made by means of a questionnaire survey in paper and electronic form for obtaining pupils' data from elementary schools, but also children who attend primary education in Ústí nad Labem. At the end of the thesis the results of the survey are analyzed and possible tools are offered.
    Valášková, Michaela, 1983-. Lanková, Barbora, 1994-. Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem. Katedra primárního vzdělávání
    integrovaná výchova a vzdělávání. základní školy. Ústí nad Labem (Česko). inkluzivní vzdělávání. mladší školní věk. inclusive education. primary school. younger school age. bakalářské práce
    37.043.2. 373.3. (437.315). (437.15). (043)378.22

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.