Počet záznamů: 1  

Analýza ekonomických aspektů podpůrných opatření speciálních škol zřízených Ústeckým krajem

  1. Údaje o názvuAnalýza ekonomických aspektů podpůrných opatření speciálních škol zřízených Ústeckým krajem / Eva Marhoulová
    Osobní jméno Marhoulová, Eva, (autor diplomové práce nebo disertace)
    Fyz.popis52 listů : grafy
    PoznámkyOponent Ivan Bertl. Vedoucí práce Roman Stružinský
    AbstraktBakalářská práce se zabývá analýzou získaných finančních příspěvků na podpůrná opatření pro žáky se speciálními vzdělávacími potřebami vzdělávaných ve speciálních školách zřizovaných Ústeckým krajem. Teoretická část je věnována charakteristice základních využitých pojmů jako jsou, Integrace, Inkluzivní vzdělávání, Speciální vzdělávání, Speciálně vzdělávací potřeby, Podpůrná opatření a Poradenské služby Ústeckého kraje. Praktická část je tvořena výzkumem, který probíhal formou dotazníkového šetření a ekonomické databáze Krajského úřadu Ústeckého kraje. Pomocí dotazníkového šetření a vlastních zdrojů bylo cílem výzkumu zjistit, v jaké míře se využívají podpůrná opatření poskytnutá žákům se speciálními vzdělávacími potřebami vzdělávanými ve speciálních školách zřízených Ústeckým krajem. Součástí práce jsou konkrétní závěry vyvozené z provedeného výzkumu.
    This bachelor thesis deals with the analysis of the obtained financial contributions for support measures of pupils with special educational needs, educated in special schools established by the Ústí nad Labem Region. The theoretical part is devoted to the characteristics of basic terms used, such as Integration, Inclusive Education, Special Education, Special Educational Needs, Support Measures and Counseling Services Ústí and Labem Region. The practical part consists of research, which took place in the form of a questionnaire survey and an economic database of the Regional Office of the Ústí Region. With the help of a questionnaire survey and own resources, the aim of the research was to find out to what extent the support measures provided to pupils with special educational needs, educated in special schools established by the Ústí nad Labem Region, are used. Specific conclusions drawn from the research are part of the work.
    Dal.odpovědnost Bertl, Ivan, 1965- (oponent)
    Stružinský, Roman (vedoucí diplomové práce nebo disertace)
    Dal.odpovědnost Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem. Katedra pedagogiky (udělovatel akademické hodnosti)
    Předmět.hesla integrovaná výchova a vzdělávání * speciální vzdělávací potřeby * podpůrná opatření (vzdělávání)
    Předmět.hesla Ústecký kraj (Česko : 2000-)
    Předmět.hesla inkluzivní vzdělávání * speciální základní školy * speciální mateřské školy * praktické školy * poradenské služby * integration * inclusive education * support measures * special education * special educational needs * special primary schools * special kindergartens * practical schools * counseling services
    Forma, žánr bakalářské práce
    Konspekt37 - Výchova a vzdělávání
    MDT37.043.2 * 376.04 * 37.04 * (437.315) * (437.15) * (043)378.22
    Země vyd.Česko
    Jazyk dok.čeština
    URLhttps://portal.ujep.cz/StagPortletsJSR168/CleanUrl?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=00183569
    Druh dok.Vysokoškolské práce
    SignaturaČár.kódDislokaceVolný výběrInfo
    DA 130803300713080sklad Cpouze prezenčně

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.