Počet záznamů: 1  

Role rodičů, učitelů a moderních technologií v rozvoji čtenářské gramotnosti žáků 4. tříd ZŠ v České republice

  1. KB 28797
    Brusenbauch Meislová, Monika, 1984-
    Role rodičů, učitelů a moderních technologií v rozvoji čtenářské gramotnosti žáků 4. tříd ZŠ v České republice : sekundární analýza PIRLS 2016 / autoři: Monika Brusenbauch Meislová, Stanislav Daniel, Roman Folwarczný, Oldřich Hájek, Tomáš Lebeda, Jakub Lysek, Daniel Marek, Alena Navrátilová, Michal Soukop, Kateřina Zymová, Markéta Zapletalová, Markéta Žídková. -- Praha : Česká školní inspekce, 2019. -- 94 stran : barevné ilustrace, mapy ; 30 cm. -- ISBN : 978-80-88087-21-2 (brožováno).
    Daniel, Stanislav. Folwarczný, Roman. Hájek, Oldřich, 1981-. Lebeda, Tomáš, 1976-. Lysek, Jakub, 1989-. Marek, Daniel, 1969-. Navrátilová, Alena. Soukop, Michal. Zymová, Kateřina. Zapletalová, Markéta. Žídková, Markéta, 1975-
    Progress in International Reading Literacy Study. 2016. 2001-2020. 2011-2020. mezinárodní programy a projekty - země světa - 2001-2020. čtenářská gramotnost - Česko - 2011-2020. informační a komunikační technologie ve vzdělávání - Česko - 2011-2020. hodnocení žáků - Česko - 2011-2020. základní školy - Česko - 2011-2020. international programs and projects - countries of the world - 2001-2020. readers' literacy - Czechia - 2011-2020. information and communication technologies in education - Czechia - 2011-2020. evaluation of school children - Czechia - 2011-2020. elementary schools - Czechia - 2011-2020. výzkumné zprávy. research reports
    005.591-027.543. 028.1. 37.0:004. 37.091.26/.27. 373.3. (100). (437.3). (047.31)

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.