Počet záznamů: 1
Jazykové prostředky televizních reklam
Údaje o názvu Jazykové prostředky televizních reklam / Šárka Poláková Osobní jméno Poláková, Šárka, (autor diplomové práce nebo disertace) Fyz.popis 48 listů + 1 CD, 1 DVD Poznámky Oponent Ludmila Zimová. Vedoucí práce Jiří Hasil Abstrakt Bakalářská práce se zabývá jazykovými prostředky v televizních reklamách. Teoretická část pojednává o reklamě ze dvou hledisek, a to z marketingového a jazykového. V praktické části jsou rozebrány jazykové prostředky konkrétních televizních reklam. Ty jsou rozděleny do pěti skupin podle toho, co propagují. Pozornost je věnovaná zvláště hojně se vyskytujícím tropům a figurám. Tematické skupiny jsou mezi sebou v závěru porovnány. The bachelor thesis presents linguistic means in television advertising. The theoretical part deals with advertisment from two different aspects marketing and linguistic. Linguistic means of the specific television advertisments are analyzed in the practical part. The television advertisment are divided into five groups according to promoted subjects. Attention is primarily focused on tropes and figures. In conclusion thematic groups are compared to each other. Dal.odpovědnost Zimová, Ludmila, 1953-2022 (oponent)
Hasil, Jiří, 1957- (vedoucí diplomové práce nebo disertace)Dal.odpovědnost Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem. Katedra bohemistiky (udělovatel akademické hodnosti) Předmět.hesla televizní reklama * reklama a propagace * bohemistika Předmět.hesla jazykové prostředky * televize * marketing * slovní zásoba * advertising * linguistic means * television * vocabulary Forma, žánr bakalářské práce Konspekt 659 - Reklama. Public relations. Média MDT 659.1:654.198 * 659.1 * 80(=162.3)+908(437.3) * (043)378.22 Země vyd. Česko Jazyk dok. čeština URL https://portal.ujep.cz/StagPortletsJSR168/CleanUrl?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=00179767 Druh dok. Vysokoškolské práce Signatura Čár.kód Dislokace Volný výběr Info DA 9656 3300709656 sklad C pouze prezenčně
Počet záznamů: 1