Počet záznamů: 1
Marketingová strategie společnosti Ascendum Stavební stroje Czech s.r.o
Údaje o názvu Marketingová strategie společnosti Ascendum Stavební stroje Czech s.r.o. / Tomáš Homola Osobní jméno Homola, Tomáš, (autor diplomové práce nebo disertace) Vytvoření/vznik 2015 Fyz.popis 62 listů : grafy + 1 CD Poznámky Vedoucí práce Michaela Jánská Pozn.o dizertaci Bakalářská práce -- Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem, Fakulta sociálně ekonomická, 2015 Dal.odpovědnost Jánská, Michaela (vedoucí diplomové práce nebo disertace) Dal.odpovědnost Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem. Katedra ekonomiky podniku (udělovatel akademické hodnosti) Předmět.hesla marketing * stavební stroje Předmět.hesla marketingový mix prostředí marketingu nástroje marketingového mixu marketingová strategie stavební zařízení marketing environment marketing mix tools marketing strategies construction equipment Forma, žánr bakalářské práce Konspekt 339 - Obchod MDT 339.138 * 658.8 * 69-1 * (043)378.22 Země vyd. Česko Jazyk dok. čeština URL https://portal.ujep.cz/StagPortletsJSR168/CleanUrl?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=00171795 Druh dok. Vysokoškolské práce Signatura Čár.kód Dislokace Volný výběr Info DA 5127 3300705127 sklad C pouze prezenčně
Počet záznamů: 1