Počet záznamů: 1  

Propagace v ruských médiích. Její historie,funkce, typy reklamy a jejich psychologické působení

  1. Údaje o názvuPropagace v ruských médiích. Její historie,funkce, typy reklamy a jejich psychologické působení [rukopis] / Jana Jersáková
    Osobní jméno Jersáková, Jana, (autor diplomové práce nebo disertace)
    Vyd.údaje2013
    Fyz.popis40 l.
    PoznámkyVed. práce Jaroslava Celerová
    Pozn.o dizertaciBakalářská práce -- Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem, Pedagogická fakulta, 2013
    Dal.odpovědnost Celerová, Jaroslava, 1955- (vedoucí diplomové práce nebo disertace)
    Dal.odpovědnost Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem. Katedra bohemistiky (udělovatel akademické hodnosti)
    Předmět.hesla reklama a propagace * reklamní média
    Předmět.heslazboží služba spotřebitel obchodování obchodní značka produkt výroba firma podnik Werbung mediale Werbung Ware Dienst Verbraucher Handel Geschäft geschäftliche Marke Produkt Erzeugnis Produktion Herstellung Erzeugung Firma Gesellschaft Unternehmen Betrieb
    Forma, žánr bakalářské práce
    Konspekt659 - Reklama. Public relations. Média
    MDT659.1 * 659.13/.16 * (043)378.22
    Země vyd.Česko
    Jazyk dok.čeština
    URLhttps://portal.ujep.cz/StagPortletsJSR168/CleanUrl?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=00165366
    Druh dok.Vysokoškolské práce
    SignaturaČár.kódDislokaceVolný výběrInfo
    DA 7933300700793sklad Cpouze prezenčně

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.