Počet záznamů: 1  

Postoje rodičů a učitelů k systému hodnocení žáků

  1. DA 915
    Týlová, Martina, 1985-
    Postoje rodičů a učitelů k systému hodnocení žáků [rukopis] / Martina Týlová. -- 2013. -- 75 l. : grafy, tabulky + 1 CD-ROM. -- Ved. práce Břetislav Voženílek. -- Abstrakt: Bakalářská práce se zabývá problematikou současného hodnocení žáků na základních školách. Cílem práce je, na základě výzkumu uskutečněného na vybraných základních školách Ústeckého kraje a prostudováním odborných publikací v souladu s platnou legislativou, zjištění postojů učitelů a zákonných zástupců k dnešním možnostem a způsobu hodnocení žáků na základní škole. Teoretická část práce vysvětluje pojmy hodnocení a klasifikace, uvádí význam, funkce, fáze a formy hodnocení žáků, výhody a nevýhody jednotlivých forem školního hodnocení. Empirická část bakalářské práce obsahuje výzkum. Výzkum využívá metodu dotazování s použitím standardizovaného dotazníku: Dotazník ke zjištění postojů rodičovské a učitelské veřejnosti k současným formám a způsobům hodnocení na základních školách. Na základě zjištění výsledků odpovědí skupin a získání obrazu celkové situace je zpracováno doporučení k využívání systému školního hodnocení.. -- Abstrakt: The thesis deals with issues of assessement of elementary school pupils. The aim of the thesis is to find attitude of teachers and patents to todays possibilities and ways of assessement. The aim is elaborated in a survey realized at selected elementary schools of Ústecký region as well as a study of professional publications in agreement with actual legislation. The theoretical part of the thesis explains concept of assessement and marking, it mentions meaning, function, phases and forms of assessement, advantages and disadvantages of particular forms of assessement. Empirical part of the thesis contains the survey. The survey uses technique of questioning with the use of standardized questionnaire: Questionnaire of parents´ and teachers´ attitudes to currant forms and ways of assessement at elementary schools. On the basis of the survey recommendation how to use a system of school assessement is provided.
    Voženílek, Břetislav. Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem. Katedra pedagogiky
    výchova a vzdělávání. školství. klasifikace. školní hodnocení. slovní hodnocení. postoje rodičů. postoje učitelů. classification. school evaluation. verbal evaluation. parents´ attitudes. teachers´ attitudes. bakalářské práce
    37.0. 376. 371. 351.85. (043)378.22

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.