Počet záznamů: 1  

Environmentální senzitivita předškolních dětí a její srovnání v rámci venkovských a městských mateřských škol

  1. DA 827
    Pohanová, Petra, 1991-
    Environmentální senzitivita předškolních dětí a její srovnání v rámci venkovských a městských mateřských škol [rukopis] = Environmental sensitivity of preschool children and comparing the rural and urban kindergarten / Petra Pohanová. -- 2013. -- 57, V l. : il., grafy, tabulky. -- Ved. práce Roman Kroufek. -- Abstrakt: Tato bakalářská práce je koncipovaná na dvě části: teoretickou a praktickou část. Teoretická část je rozdělena do šesti kapitol. V první kapitole se zaměříme na vymezení základních pojmů nezbytných pro pochopení této práce. Druhá kapitola definuje pojem environmentální senzitivita. Třetí kapitola se věnuje předškolnímu vzdělávání, které se objevuje v českých dokumentech týkající se vzdělávání. Ve čtvrté kapitole se podrobně zabýváme environmentální výchovou včetně objasnění její definice, cíle, obsahu, směrů, principů, metod, forem, historie a vývoje. Pátá kapitola pojednává environmentální výchově v rámci rodiny a v mateřské škole. Šestá kapitola uvádí koncept Lesních mateřských škol. Praktická část obsahuje poznatky týkající se environmentální výchovy v praxi a její stěžejní částí je i vlastní průzkum.. -- Abstrakt: This bachelor thesis is conceived in two parts: theretical and practical. The theoretical part is divided into six chapters. In the first chapter, we will focus on defining the basic concepts necessary for undestanding this work. The second chapter definec the concept of environmental sensitivity. The third chapter is devoted to pre-school education, which appears in the Czech documents relating to education. In the fourth chapter, we detail the environmental education including clarification of its definition, objectives, content, guidelines, principles, methods, forms, history and development. The fifth chapter discusses the environmental education within the family and in kindergarten. The six chapter introduces the concept of Forest kindergartens. The practical part contains information on environmental education in practise and is is also a crucial part of your research.
    Kroufek, Roman, 1979-. Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem. Katedra primárního vzdělávání
    environmentální výchova a vzdělávání. lesní mateřské školy. mateřské školy. základní pojmy. environmentální senzitivita. české dokumenty týkající se vzdělávání. environmentální výchova v rámci rodiny. průzkum. basic concepts. environmental sensitivity. Czech documents of education. education within the family. forest kindergartens. research. bakalářské práce
    502:37.03. 373.24.033. 373.24. (043)378.22

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.