Počet záznamů: 1  

Zprostředkování reklamních strategií žákům a studentům v hodinách výtvarné výchovy

  1. Údaje o názvuZprostředkování reklamních strategií žákům a studentům v hodinách výtvarné výchovy [rukopis] / Jana Petrusová
    Osobní jméno Petrusová, Jana, (autor diplomové práce nebo disertace)
    Vyd.údaje2013
    Fyz.popis84 l. : barev. il. + 1 CD-ROM
    PoznámkyVed. práce Miloš Makovský
    Pozn.o dizertaciDiplomová práce -- Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem, Pedagogická fakulta, 2013
    Dal.odpovědnost Makovský, Miloš, 1984- (vedoucí diplomové práce nebo disertace)
    Dal.odpovědnost Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem. Katedra výtvarné výchovy (udělovatel akademické hodnosti)
    Předmět.hesla výtvarná výchova * reklama a propagace * sugesce
    Předmět.heslareklamní strategie manipulace obraz kritické myšlení mezioborové přesahy klíčové kompetence Advertising Advertising strategy Manipulation Suggestion Imagery Critical thinking Interdisciplinary overlapping Key competences
    Forma, žánr diplomové práce
    Konspekt72/76 - Výtvarné umění
    MDT72/76:37.016 * 659.1 * 159.962.7 * (043)378.2
    Země vyd.Česko
    Jazyk dok.čeština
    URLhttps://portal.ujep.cz/StagPortletsJSR168/CleanUrl?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=00133673
    Druh dok.Vysokoškolské práce
    SignaturaČár.kódDislokaceVolný výběrInfo
    DA 6043300700604sklad Cpouze prezenčně

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.