Počet záznamů: 1  

Internetová podpora trhu regionálních výrobků

  1. DA 315
    Strakošová, Kateřina, 1985-
    Internetová podpora trhu regionálních výrobků [rukopis] / Kateřina Strakošová. -- 2012. -- 80 l., [7 l. příl.] : barev. il., grafy, tabulky. -- Ved. práce René Hladík. -- Abstrakt: V dnešní době se Internet stává nepostradatelnou součástí našeho každodenního života. Je pro nás zdrojem informací, firmy jej využívají ke svému zviditelnění a podnikání, uspokojování potřeb zákazníků a zkvalitňování výrobků či služeb. Zájem o regionální produkty neustále roste, lidé vyhledávají originální a tradiční české výrobky. Tato diplomová práce na téma Internetová podpora trhu regionálních výrobků je v teoretické části zaměřena na samotnou historii Internetu, blíže specifikuje elektronické podnikání a obchodování. Poukazuje na současnou situaci firem na internetovém trhu, a jaké výhody přináší internetová prezentace pro živnostníky a malé firmy. Dále pojednává o historii řemesel v Jizerských horách a současných podporách jizerskohorského regionu. Praktická část se věnuje analýze trhu s regionálními produkty z oblasti Jizerských hor. Poznatky z analýzy vypovídají o možnostech živnostníků, drobných podnikatelů a podnikání na internetu, a že v oblasti regionálních produktů je tento potenciál využit jen z poloviny. Na základě výsledků analýzy, které prokazují zájem o nákup a prodej řemeslných výrobků na internetu, je vytvořen projekt na vznik internetového obchodu společnosti Kupectví s.r.o.. -- Abstrakt: The internet is getting an indispensable part of our lives. It is an essential source of information, used widely by companies and entrepreneurs to promote and advertise their business, to satisfy their customers? needs and improve their products and services. The interest in regional products is constantly rising, people are looking for traditional and original Czech made products. The topic of the diploma thesis is The Internet support to the regional products market. The theoretical part is primarily aimed at the history of Internet and gives specifications of running business and trading through the Internet. It describes a current situation of companies active on the internet market and advantages of Internet presentations for self-employed people and small companies. Secondly it deals with history of handcrafts in the Jizera Mountains and the ways the region is supported at present. The practical part analyses the market for regional products from the Jizera mountain region. The results show possibilities for self-employed people, entrepreneurs, and small companies to run their business through the Internet. The analysis reveals the fact that the potential of the Internet is only half used in the area of regional products. The project for establishment the internet store Kupectví s.r.o. (Ltd.) is based on the results of the analysis which prove the interest in purchasing and selling hand-made products through the Internet.
    Hladík, René, 1956-. Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem. Katedra ekonomie
    regionální výrobky. elektronický obchod. Jizerské hory (Česko a Polsko). Liberecký kraj (Česko : 2000-). internet. řemeslo. tradice. ruční výroba. řemeslné výrobky. online store. e-shop. internet. craft. tradition. handicraft. hand-made product. regional product. Jizera Mountains. Liberec region. diplomové práce
    658.626-027.541. 658.849:004.738. 339:004.738. (234.571). (437.31-17). (438). (437.316). (437.16). (043)378.2

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.