Počet záznamů: 1
Čtenářská gramotnost žáků ZŠ praktických
Údaje o názvu Čtenářská gramotnost žáků ZŠ praktických [rukopis] / Petra Sojková Osobní jméno Sojková, Petra, (autor diplomové práce nebo disertace) Vyd.údaje 2012 Fyz.popis 66 l. : [10] l. příl. : il. Poznámky Ved. práce Kamila Beránková Abstrakt Diplomová práce popisuje význam komunikace obecně, úžeji se věnuje funkční gramotnosti, specializuje se na gramotnost čtenářskou u vycházejících žáků ZŠ praktických. Teoretická část práce vysvětluje stále se vyvíjející pojem ?čtenářská gramotnost? a zasazuje ji do širší souvislosti lidské komunikace. Praktická část si klade za cíl pomocí testů čtenářské gramotnosti a dotazníků pro žáky nalézt souvztažnost mezi úrovní čtenářské gramotnosti a rodinným zázemím, resp. vztahem rodiny ke knize. The work describes the importance of communication in general, focuses more narrowly functional literacy, specializing in reading literacy. Theoretical part explains the evolving concept of "literacy" and puts it into the broader context of human communication. The practical part is aimed at using literacy tests and questionnaires for students to find a correlation between the level of literacy of students and family background, respectively the reader´s environment. Dal.odpovědnost Beránková, Kamila (vedoucí diplomové práce nebo disertace) Dal.odpovědnost Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem. Katedra primárního vzdělávání (udělovatel akademické hodnosti) Předmět.hesla Komunikace * funkční gramotnost * čtenářská gramotnost * žáci ZŠ praktické * rodinné prostředí * čtenářství * kniha * Communication * functional literacy * literacy * elementary school students practice * family environment * reading * book Forma, žánr diplomové práce MDT (043)378.2 Země vyd. Česko Jazyk dok. čeština URL https://portal.ujep.cz/StagPortletsJSR168/CleanUrl?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=00164366 Druh dok. Vysokoškolské práce Signatura Čár.kód Dislokace Volný výběr Info P-DP 18504 3149958504 sklad C pouze prezenčně
Počet záznamů: 1