Počet záznamů: 1  

Čtenářská gramotnost žáků ZŠ praktických

  1. P-DP 18504
    Sojková, Petra, 1984-
    Čtenářská gramotnost žáků ZŠ praktických [rukopis] / Petra Sojková. -- 2012. -- 66 l. : [10] l. příl. : il. -- Ved. práce Kamila Beránková. -- Abstrakt: Diplomová práce popisuje význam komunikace obecně, úžeji se věnuje funkční gramotnosti, specializuje se na gramotnost čtenářskou u vycházejících žáků ZŠ praktických. Teoretická část práce vysvětluje stále se vyvíjející pojem ?čtenářská gramotnost? a zasazuje ji do širší souvislosti lidské komunikace. Praktická část si klade za cíl pomocí testů čtenářské gramotnosti a dotazníků pro žáky nalézt souvztažnost mezi úrovní čtenářské gramotnosti a rodinným zázemím, resp. vztahem rodiny ke knize.. -- Abstrakt: The work describes the importance of communication in general, focuses more narrowly functional literacy, specializing in reading literacy. Theoretical part explains the evolving concept of "literacy" and puts it into the broader context of human communication. The practical part is aimed at using literacy tests and questionnaires for students to find a correlation between the level of literacy of students and family background, respectively the reader´s environment.
    Beránková, Kamila. Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem. Katedra primárního vzdělávání
    Komunikace. funkční gramotnost. čtenářská gramotnost. žáci ZŠ praktické. rodinné prostředí. čtenářství. kniha. Communication. functional literacy. literacy. elementary school students practice. family environment. reading. book. diplomové práce
    (043)378.2

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.