Počet záznamů: 1  

Marketingové řízení a jeho využití v příspěvkové organizaci

  1. Údaje o názvuMarketingové řízení a jeho využití v příspěvkové organizaci [rukopis] / Jan Stupák
    Osobní jméno Stupák, Jan, (autor diplomové práce nebo disertace)
    Vyd.údaje2011
    Fyz.popis64 l., [6] l. příl.
    PoznámkyLic. smlouva
    AbstraktDiplomová práce na téma ´Marketingové řízení a jeho využití v příspěvkové organizaci´ se věnuje detailnímu rozboru marketingového řídícího procesu a objasňuje jeho význam při řízení příspěvkových organizací obcí. Teoreticko-metodologická část práce, vycházející z rešerše odborné literatury, je zaměřena na identifikaci základních fází marketingového řízení, včetně všech souvisejících klíčových aktivit, a podrobně vymezuje specifika příspěvkových organizací, jejichž zřizovatelem je obec. Cílem praktické části je objektivně vyhodnotit aktuální úroveň využití všech dostupných nástrojů marketingového řízení v příspěvkové organizaci Zámek Děčín, společně s deskripcí hlavních nedostatků a formulací návrhů vedoucích k jejich eliminaci.
    Diploma thesis ´Marketing Management And Its Usage In Allowance Organization´ analyzes closely the whole marketing management process and demonstrates its importance to an allowance organization management. The theoretical-methodological part, which is based on a scientific literature research, is focused on identification of the basic phases of marketing management including related key activities and also determines the specifics of allowance organizations that are established by a municipality. The main aim of the practical part is to evaluate objectively the current level of the usage of all available marketing management tools in the allowance organization Zámek Děčín and to define major weak spots inclusive of suitable suggestions for their elimination.
    Dal.odpovědnost Olšová, Petra (vedoucí diplomové práce nebo disertace)
    Dal.odpovědnost Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem. Katedra regionálního a lokálního rozvoje (udělovatel akademické hodnosti)
    Předmět.hesla marketing * příspěvkové organizace * analýza
    Předmět.hesla Staré Město (Děčín, Česko)
    Předmět.hesla marketingové řízení * marketingový plán * SWOT analýza * marketingové strategie * Zámek Děčín * marketing management * marketing plan * SWOT analysis * marketing strategies * allowance organizations * Zámek Děčín
    Forma, žánr diplomové práce
    Konspekt339 - Obchod
    MDT334.012.46 * 347.191.11 * 339.138 * 658.8 * (437.315) * (043)378.2
    Země vyd.Česko
    Jazyk dok.čeština
    URLhttps://portal.ujep.cz/StagPortletsJSR168/CleanUrl?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=00132996
    Druh dok.Vysokoškolské práce
    SignaturaČár.kódDislokaceVolný výběrInfo
    S-DIP 11164212132936sklad Cpouze prezenčně

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.