Počet záznamů: 1  

Internetová reklama jako průnik klasické reklamy a přímého marketingu

  1. Údaje o názvuInternetová reklama jako průnik klasické reklamy a přímého marketingu [rukopis] = The internet advertisement as an intersection of a classical advertisement and direct marketing / Kateřina Gruntová
    Souběž.n.The internet advertisement as an intersection of a classical advertisement and direct marketing
    Osobní jméno Gruntová, Kateřina, (autor diplomové práce nebo disertace)
    Vyd.údaje2010
    Fyz.popis75 l., [9] l. příl. : il.
    PoznámkyLic. smlouva
    Pozn.o dizertaciDiplomová práce -- Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem, Fakulta sociálně ekonomická, 2011
    Dal.odpovědnost Reissová, Alice (vedoucí diplomové práce nebo disertace)
    Dal.odpovědnost Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem. Katedra ekonomie (udělovatel akademické hodnosti)
    Předmět.hesla internetová reklama * marketingová komunikace
    Předmět.heslaspotřebitelé vliv médií internet reklamní média reklamní strategie internet advertising consumers media influence communication in marketing internet advertising media advertising strategy
    Forma, žánr diplomové práce
    Konspekt659 - Reklama. Public relations. Média
    MDT658.8:316.77 * 659.19 * (043)378.2
    Země vyd.Česko
    Jazyk dok.čeština
    URLhttps://portal.ujep.cz/StagPortletsJSR168/CleanUrl?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=00103586
    Druh dok.Vysokoškolské práce
    SignaturaČár.kódDislokaceVolný výběrInfo
    S-DIP 10124212132381sklad Cpouze prezenčně

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.