Počet záznamů: 1  

Analýza komunikačního mixu ve vybrané firmě

  1. Údaje o názvuAnalýza komunikačního mixu ve vybrané firmě [rukopis] = Analysis of communication mix in chosen company / Renata Janská
    Souběž.n.Analysis of communication mix in chosen company
    Osobní jméno Janská, Renata, (autor diplomové práce nebo disertace)
    Vyd.údaje2010
    Fyz.popis55 l., [2] l. příl. : il.
    PoznámkyLic. smlouva
    AbstraktBakalářská práce na téma Analýza komunikačního mixu ve vybrané firmě? je zaměřena na společnost Hervis, sport a móda, s. r. o. Cílem bylo analyzovat stávající komunikační mix společnosti a navrhnout jeho zlepšení. Práce je členěna do dvou hlavních částí: literární rešerše a praktická část. Literární rešerše vysvětluje dané téma z hlediska odborné literatury a užšího proniknutí do problematiky marketingové komunikace. Praktická část popisuje historii, charakteristiku a SWOT analýzu dané společnosti. Dále je analyzován stávající komunikační mix. Poté je provedeno dotazníkové šetření se stávajícími i potenciálními zákazníky firmy. Ti hodnotí a reagují na jednotlivé typy propagace, které firma uplatňuje. Na základě dotazníku a rozhovorů s vedoucími pracovníky firmy je navrženo vylepšení komunikačního mixu.
    The bachelor thesis is working at the theme "Analysis of communication mix in chosen company". The company is Hervis, sport a móda, s. r. o. The goal was to analyze current communication mix of the company and proposal of it´s improvement. The work is separand in two parts: the literary concept and practical part. The literary concept explains the theme in light of the professional literature and the narrow penetration to problems of marketing communication. Practical part describes the history, charakteristic and SWOT analysis of the company. Than is analyzed current comunication mix and accomplished the questionnaire with current and potencial customers of the firm. They evaluace and react to individual types pf propagation which are used by the firm. On the basis of this questionnaire and talks with owners of the company is propřed the improvement of the communication mix.
    Dal.odpovědnost Michalák, Libor (vedoucí diplomové práce nebo disertace)
    Dal.odpovědnost Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem. Katedra ekonomiky podniku (udělovatel akademické hodnosti)
    Předmět.hesla marketing * reklama a propagace * public relations * přímý marketing
    Předmět.hesla marketingový mix * komunikační mix * podpora prodeje * osobní prodej * marketingová komunikace * marketing * marketing mix * communication´s mix * propagation * advertisment * sallesupport * public relations * personal selling * direct marketing * marketing communications
    Forma, žánr bakalářské práce
    Konspekt339 - Obchod
    MDT658.849.2 * 659.4 * 659.1 * 339.138 * 658.8 * (043)378.22
    Země vyd.Česko
    Jazyk dok.čeština
    URLhttps://portal.ujep.cz/StagPortletsJSR168/CleanUrl?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=00101656
    Druh dok.Vysokoškolské práce
    SignaturaČár.kódDislokaceVolný výběrInfo
    S-BP 49724212132413sklad Cpouze prezenčně

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.