Počet záznamů: 1  

Formy vstupu českého podniku na mezinárodní trh - případová studie firmy Meva

  1. S-BP 4696
    Křivánková, Lucie, 1986-
    Formy vstupu českého podniku na mezinárodní trh - případová studie firmy Meva [rukopis] / Lucie Křivánková. -- 2010. -- 63 l., [3] l. příl. : mapy, il. -- Lic. smlouva. -- Abstrakt: Bakalářská práce obsahuje čtyři hlavní kapitoly. První tři jsou teoretické se zaměřením zejména na formy vstupu na mezinárodní trh. Vstupy rozděluji na vývozní a dovozní operace, formy vstupu nenáročné na kapitálové investice a kapitálové vstupy. Dále se věnuji funkcím obchodu v ekonomice země, uskutečňování obchodních operací a marketingovému mixu, ve kterém kromě čtyř základních kategorií nazývaných 4P marketingu uvádím také marketingové nástroje a zároveň firemní strategii, identitu a kulturu. Poslední část je praktická a zabývá se případovou studií firmy Meva. Rozebírám zde fungování společnosti Meva, především prodejního oddělení, její formy vstupu na mezinárodní trhy a mimo jiné se zaměřuji také na nabídku a poptávku. Hlavním cílem práce je zhodnocení forem vstupu na mezinárodní trh, proto analyzuji jednotlivé vstupy v různých situacích a popisuji jejich výhody a nevýhody. Rovněž hodnotím zahraniční prodej firmy Meva a posuzuji konkrétní formy působení.. -- Abstrakt: The bachelor thesis contains four main chapters. The first three are theoretical concentrating especially on forms of entry to the international market. I divide the entrances into export and import operations, entrances forms not demanding a lot of capital investment and capital entrances. Then I analyze trade functions in the economy of the country, performing business operations and marketing mix in which I show, besides four basic categories called 4P of marketing, also marketing tools and at the same time company strategy, identity and culture. The last part is practical and deals with the case study of the company Meva. Here I analyze the functioning of the Meva company, especially the sales department, the forms of entry to the international markets and among others I also focus on offer and demand. The main goal of this work is to evaluate the forms of entrance to international market, therefore I analyze individual entrances in various situations and I describe their advantages and disadvantages. I also evaluate external sale of the company Meva and I consider concrete forms of input.
    Šuchman, Jaroslav, 1942-. Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem. Katedra obchodu a služeb
    mezinárodní obchod. trhy. vývoz. dovoz. Formy vstupu. marketingový mix. případová studie. Forms of entry. international market. marketing mix. case study. bakalářské práce
    339.5. 339.13. 339.564. 339.562. (043)378.22

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.