Počet záznamů: 1  

Analýza produktů měst podle jejich velikostní kategorie

  1. S-BP 4624
    Dirda, Tomáš, 1987-
    Analýza produktů měst podle jejich velikostní kategorie [rukopis] / Tomáš Dirda. -- 2010. -- 51 l. : il. -- Lic. smlouva. -- Abstrakt: Cílem bakalářské práce je analýza produktů vybraných měst v závislosti na jejich velikostní kategorii. Teoretická část práce se zabývá územní samosprávou v České republice, marketingem měst a obcí a jejich marketingovou strategií. Uvádím zde také některé konkrétní nástroje marketingového mixu měst a obcí s vysvětlením jejich významu a použití. V praktické části se zabývám vybranými produkty měst v závislosti na jejich velikostní kategorii.. -- Abstrakt: The aim of my thesis is to analysis of the city products according to their size category. The teoretical part of my work deals with the territorial self-government in the Czech Republic, marketing of the cities and villages and their marketing strategies. There is also some specific tools of marketing mix of cities and villages, explaining their meaning and use. In the practical part, we deal with products selected cities depending on their size category. Comparing data are selected cities and than I evaluate.
    Olšová, Petra. Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem. Katedra ekonomiky podniku
    strategický marketing. územní samospráva. Česko. Marketingová strategie. produkt. propagace. rozpočet. tržní postavení. Strategic marketing. product. advertising. budget. positioning. regional administration. bakalářské práce
    353.9. 658.8:005.21. (437.3). (043)378.22

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.