Počet záznamů: 1  

Analýza marketingových strategií v oblasti prodeje nealkoholických nápojů aplikovaných na příkladu firmy KOFOLA a.s

  1. Údaje o názvuAnalýza marketingových strategií v oblasti prodeje nealkoholických nápojů aplikovaných na příkladu firmy KOFOLA a.s [rukopis] / Jan Štěpánek
    Další variantní názvyAnalýza marketingových strategií v oblasti prodeje nealkoholických nápojů aplikovaných na příkladu firmy KOFOLA a. s
    Osobní jméno Štěpánek, Jan, (autor diplomové práce nebo disertace)
    Vyd.údaje2007
    Fyz.popis43 l., 3 l. příl. : il.
    PoznámkyLic. smlouva s omezením do 31.12.2009.
    AbstraktHlavní cílem a stěžejním kamenem mé bakalářské práce bylo analyzovat proces marketingové strategie, seznámit Vás s činnostmi, které jsou nezbytné pro sestavení strategického plánu či analyzování vnitřního prostředí firmy. Na příkladu firmy Kofola a. s. jsem se pokusil o aplikaci těchto poznatků v praxi. Zdrojem informací a nosným pilířem mi byly interní informace společnosti či materiály v podobě zpracovaných dat (výroční zprávy, výsledovky, brand plan aj.). V poslední části jsem se zaměřil na monitorování produktu Rajec prostřednictvím dvou anket, které jsem sestavil na základě dvou kritérií. První z nich měla za cíl analyzovat distribuční toky, respektive dostupnost již zmíněného produktu. Druhá měla za cíl analyzovat, do jaké míry je vůbec výrobek známý v porovnání s konkurencí. Vyhodnocením těchto anket jsem dospěl k závěrům a doporučením ohledně zaměření dalších marketingových činností společnosti a to zejména nutnosti změny alokace distribučních kanálů a lepší marketingové podpory produktu Rajec Sportcap 0,75L
    The Major goals and cornerstone of my baccalaureate work was to analyze the process of marketing strategy, familiarize you with activities that are necessary to assemble a strategic plan or analyze the inner workings of a firm. With my case study of Kofola a.s. I tried the application of my findings in practice. The Source of Information and basis of my research was insider information of the company and materials in the form of processed data, (annual report, income statement, and brand strategy for the coming year) In the last part of my work I concentrated on the monitoring the product Rajec by the means of two questionnaires that I drew up on the basis of two objectives. The first is was to analyze the distribution flow or the availability of the mentioned product. The second was to analyze to what degree, if it all is the product known compared to its competition. On the evaluation of these questionnaires I drew conclusions, and made recommendations in respect to other marketing activities of the company, namely the allocation of distribution channels and better marketing support for the product 0.75L Rajec Sportcap.
    Dal.odpovědnost Pilný, Jaroslav, 1932-2021 (vedoucí diplomové práce nebo disertace)
    Dal.odpovědnost Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem. Katedra financí a účetnictví (udělovatel akademické hodnosti)
    Předmět.hesla strategický marketing
    Předmět.hesla Strategie * SWOT analýza * Marketingový mix * průzkum trhu * Produkt * Analýza * distribční tok * Rajec * Strategy * Strategic plan * Marketing mix * market research * Product * Analyse * Distribution flow * Rajec
    Forma, žánr bakalářské práce
    Konspekt658 - Řízení a správa podniku
    MDT658.8 * 663
    Země vyd.Česko
    Jazyk dok.čeština
    URLhttps://portal.ujep.cz/StagPortletsJSR168/CleanUrl?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=00004746
    Druh dok.Vysokoškolské práce
    SignaturaČár.kódDislokaceVolný výběrInfo
    S-BP 32704212125168sklad Cpouze prezenčně

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.