Počet záznamů: 1  

Brand města Most

  1. DA 14467
    Nazaruk, Olena, 1996-
    Brand města Most / Olena Nazaruk. -- 2022. -- 66 stran : barevné ilustrace, grafy, schémata. -- Oponent Čeněk Celer. -- Vedoucí práce Petra Olšová. -- Abstrakt: Práce je zaměřena na téma city branding. Hlavním cílem práce je zhodnotit brand statutárního města Most. Sekundárním cílem je poskytnout aktuální zpětnou vazbou pro město ve vztahu k jeho aktivitám. Stanovených cílů bylo dosaženo prostřednictvím dotazníkového šetření, které bylo realizováno mezi občany a návštěvníky města. Dále také prostřednictvím polo strukturovaného rozhovoru s kompetentním zástupcem města. Data byla zpracována pomocí popisné statistiky a testování hypotéz. Výsledky šetření hovoří o tom, že brand statutárního města Most je vnímán spíše pozitivně, avšak existují zásadní rezervy v určitých oblastech. Aktivity města byly hodnoceny rozmanitě. Velmi výrazně zastoupenou skupinou je ta, která nevnímá žádné změny. Obyvatelé města mají povědomí o nových aktivitách a projektech města, ale dále se nezapojují. Na základě výsledků šetření jsou navržena následující doporučení: zvýšit pocit bezpečí, motivovat k aktivnímu zapojení obyvatel z důvodu omezení pasivního přístupu, vytvářet vhodné podmínky pro rozvoj a seberealizaci obyvatel, zmírnit nedostatky týkající se vnímané kvality a image pomocí edukace obyvatel, zintenzivnit snahy o zkvalitňování životního prostředí. Přínosem práce je zhodnocení brandu města, zpětná vazba k jeho aktivitám a konstrukce dotazníků k opakovanému šetření.. -- Abstrakt: This thesis focuses on the topic of city branding. The main goal is to evaluate the brand of the statutory city of Most. The secondary goal is to provide up-to-date feedback for the city hall in relation to its activities. These goals were achieved through questionnaire survey with citizens and visitors of the city. Next tool was a semi-structured interview with an authority of the city. Data were processed using descriptive statistics and hypothesis testing. The survey outcomes say that the brand of the statutory city of Most is perceived rather positively, but there are essential reserves in certain areas. The activities of the city were evaluated in variety of ways. There is significant group who does not perceive any changes. Residents are aware of new activities and projects of the city, but they do not get involved any further. Based on the outcomes of the survey following recommendations are proposed: rise of the sense of safe environment, motivation of residents to active involvement to the detriment of their passive attitude, creation of suitable conditions for development of the citizens and their self-realisation, moderation of sensed flaws of quality and image through the education, intensifying efforts to improve the quality of the environment. The contribution of this thesis is evaluation of the city's brand, feedback to its activities and construction of questionnaires for repeated investigations.
    Celer, Čeněk, 1954-. Olšová, Petra. Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem. Katedra ekonomie a managementu
    teritoriální marketing. regionální značky. Most (Česko). značka. městská značka. obyvatelé. návštěvníci. brand. city brand. residents. visitors. diplomové práce
    332.146. 658.626-027.541. (437.315). (437.15). (043)378.2

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.