Počet záznamů: 1  

Didaktický přístup pedagoga k žákům s potřebou podpůrných opatření z důvodu sociálního znevýhodnění na 1. stupni ZŠ

  1. DA 14253
    Vykusová, Renata, 1982-
    Didaktický přístup pedagoga k žákům s potřebou podpůrných opatření z důvodu sociálního znevýhodnění na 1. stupni ZŠ / Renata Vykusová. -- 2022. -- 72 listů. -- Oponent Ladislav Zilcher. -- Vedoucí práce Barbora Lanková. -- Abstrakt: Cílem práce bude zjistit, jaký vliv má využívání podpůrných opatření pedagogem na výsledky žáka s potřebou podpůrných opatření z důvodu sociálního znevýhodnění. Teoretická část se zaměří na klasifikaci sociálního znevýhodnění a podpůrná opatření, jež se ho týkají, překážky ve vzdělávání a projevy těchto žáků v edukačním procesu. Empirická část se bude zabývat kvalitativním výzkumným šetřením, jež bude realizováno prostřednictvím nestrukturovaných rozhovorů s pedagogy I. stupně základních škol. K vyhodnocení bude užita metoda otevřené analýzy a axiálního kódování (ukotvené teorie). Výstupem bakalářské práce jsou konkrétní doporučení pro praxi, která by mohla sloužit jako podpora pro pedagogy na I. stupni základních škol.. -- Abstrakt: The aim of this thesis will be to investigate the effect of the use of support measures by the teacher on the performance of a pupil with a need for support measures due to social disadvantage. The theoretical part will focus on the classification of social disadvantage and the support measures involved, the barriers to learning and the manifestations of these pupils in the educational process. The empirical part will deal with qualitative research investigation, which will be carried out through unstructured interviews with teachers of the first level primary schools. The open analysis and axial coding (grounded theory) method will be used for the evaluation. The output of the bachelor thesis are specific recommendations for practice that could serve as a support for teachers in Primary I schools.
    Zilcher, Ladislav. Lanková, Barbora. Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem. Centrum pro sociální inovace a inkluzi ve vzdělávání
    speciální vzdělávací potřeby. podpůrná opatření (vzdělávání). sociální integrace. sociální znevýhodnění. podpůrná opatření. individuální přístup. didaktický přístup. social disadvantage. support measures. special educational needs. individual approach. didactic approach. bakalářské práce
    376.04. 37.04. 364-786. (043)378.22

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.