Počet záznamů: 1  

Návrh marketingové komunikace společnosti Homutův statek, s. r. o

  1. Údaje o názvuNávrh marketingové komunikace společnosti Homutův statek, s. r. o. / Kamila Kokešová
    Souběž.n.Marketingová komunikace společnosti Homutův statek, s. r. o.
    Osobní jméno Kokešová, Kamila, (autor diplomové práce nebo disertace)
    Fyz.popis73 stran : barevné ilustrace, grafy
    PoznámkyVedoucí práce Čeněk Celer. Oponent Libor Pacovský
    AbstraktTato bakalářská práce se zabývá analyzováním marketingové komunikace využívané v podniku Homutův statek a následným navržením nové marketingové komunikace dle modelu RABOSTIC, která zajistí zvýšení zájmu o poskytované služby a zvýšení tržeb. Pro dosažení cíle jsou využita sekundární i primární data získaná pomocí dotazníkových šetření, šířeným emailem mezi hosty pensionu a volně přístupným na soc. síti. Dotazník je zaměřen na postoj a názor hostů na jednotlivé nástroje komunikace a na jejich preference v oblasti výběru ubytovacího zařízení. K vyhodnocení dat je využito popisné statistiky a statistických testů. Informace získané z průzkumu byly východiskem pro návrh nové marketingové komunikace. Na základě dotazníkového šetření bylo zjištěno, že hosté, nezávisle na věku, preferují k rezervaci pobytu online rezervační systém a email, dění podniku sledují prostřednictvím FB a emailu, do prvního kontaktu s pensionem přišly díky Amazing places, sociálním sítím a od přátel či rodiny. Jedná se především o online aktivity, a proto navržené nástroje podporují právě tuto oblast. Výsledky této práce budou využity v praxi, zavedením navržených nástrojů a doporučení bude dosaženo zvýšení povědomí, utužení vztahů a rozšíření klientely pensionu Homutův statek. Poznatky obsažené v této práci mohou být zároveň inspirací pro jiné malé podniky, které tápou při volbě komunikačních nástrojů
    The aim of this work was an analysis of marketing communication used in Homutuv statek and designs a new marketing communication according to the RABOSTIC model, which will ensure an increase an interest in the provided services and in sales. There are used primary and secondary datas, which were obtained by questionnaires distributed by email among guests and freely available on social network. Questionnaires are focused on respondent´s attitudes and opinions about communication tools and their preferences. There are descriptive statistics and statistical tests also. Based on questionnaire survey, it was found that visitors (independently on age) prefer booking of stay by online reservation system and email, follow the pension on FB and email, the first touch with pension was made because of Amazing places, social networks and family or friends. These aktivities are largely online ways, that is a reason why designed tools support this field. An implementation of these tools will increase an expand of clientele and sales of Homutuv statek. Results of this thesis can be an inspiration for another small companies which foozle in marketing communication making.
    Dal.odpovědnost Celer, Čeněk, 1954- (vedoucí diplomové práce nebo disertace)
    Pacovský, Libor (oponent)
    Dal.odpovědnost Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem. Katedra ekonomie a managementu (udělovatel akademické hodnosti)
    Předmět.hesla marketingová komunikace * reklama a propagace * hotelnictví
    Předmět.hesla model RABOSTIC * komunikační mix * pension * marketing communication * communication mix
    Forma, žánr bakalářské práce
    Konspekt658 - Řízení a správa podniku
    MDT658.8:316.77 * 659.1 * 640.4 * (043)378.22
    Země vyd.Česko
    Jazyk dok.čeština
    URLhttps://portal.ujep.cz/StagPortletsJSR168/CleanUrl?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=00184571
    Druh dok.Vysokoškolské práce
    SignaturaČár.kódDislokaceVolný výběrInfo
    DA 123283300712328sklad Cpouze prezenčně

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.