Počet záznamů: 1
Marketingový plán tematicky zaměřeného Café Baru "PlayCafé"
- DA 9246
Švarc, Vojtěch, 1993-
Marketingový plán tematicky zaměřeného Café Baru "PlayCafé" / Vojtěch Švarc. -- 2017. -- 79 listů : barevné ilustrace, grafy + 1 CD. -- Oponent Lenka Nigrinová. -- Vedoucí práce Michaela Jánská. -- Abstrakt: Cílem bakalářské práce je sestavení marketingového plánu pro kavárensko-barový podnik, který je tematicky situovaný dle počítačových a jiných her.První část práce je spojena s teoretickými poznatky z oblasti marketingu služeb, hostinských zařízení a dále poznatky ohledně tvorby marketingového plánu.Druhá část je analytickou částí, která se skládá z několika analýz a dotazníkového šetření, na jejichž základech je společně s teoretickými poznatky vytvořen konkrétní marketingový plán kavárensko-barového zařízení.. -- Abstrakt: The point of my Bachelor thesis is to build a marketing plan for a café-bar company which is thematicaly situated according to computer games and the others.THe first part of my work is connected with theoreticall knowledge from a marketing service, catering facilities and so knowledge about creating a marketing plan.THe second part is an analytical par, consisting of several analyzes and questionnaire surveys and on its basetogether with theoretical knowledge was created a specific marketing plan of the café-bar facility.
Nigrinová, Lenka. Jánská, Michaela. Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem. Katedra ekonomie a managementu
marketing. pohostinská zařízení. marketing služeb. vlastní marketingový plán. marketing services. own marketing plan. bakalářské práce
339.138. 658.8. 640.43/.46. 351.757. (043)378.22
Počet záznamů: 1