Počet záznamů: 1  

Marketingový plán tematicky zaměřeného Café Baru "PlayCafé"

  1. DA 9246
    Švarc, Vojtěch, 1993-
    Marketingový plán tematicky zaměřeného Café Baru "PlayCafé" / Vojtěch Švarc. -- 2017. -- 79 listů : barevné ilustrace, grafy + 1 CD. -- Oponent Lenka Nigrinová. -- Vedoucí práce Michaela Jánská. -- Abstrakt: Cílem bakalářské práce je sestavení marketingového plánu pro kavárensko-barový podnik, který je tematicky situovaný dle počítačových a jiných her.První část práce je spojena s teoretickými poznatky z oblasti marketingu služeb, hostinských zařízení a dále poznatky ohledně tvorby marketingového plánu.Druhá část je analytickou částí, která se skládá z několika analýz a dotazníkového šetření, na jejichž základech je společně s teoretickými poznatky vytvořen konkrétní marketingový plán kavárensko-barového zařízení.. -- Abstrakt: The point of my Bachelor thesis is to build a marketing plan for a café-bar company which is thematicaly situated according to computer games and the others.THe first part of my work is connected with theoreticall knowledge from a marketing service, catering facilities and so knowledge about creating a marketing plan.THe second part is an analytical par, consisting of several analyzes and questionnaire surveys and on its basetogether with theoretical knowledge was created a specific marketing plan of the café-bar facility.
    Nigrinová, Lenka. Jánská, Michaela. Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem. Katedra ekonomie a managementu
    marketing. pohostinská zařízení. marketing služeb. vlastní marketingový plán. marketing services. own marketing plan. bakalářské práce
    339.138. 658.8. 640.43/.46. 351.757. (043)378.22

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.