Počet záznamů: 1  

Youtubeři jako nástroj firemní komunikace

  1. Údaje o názvuYoutubeři jako nástroj firemní komunikace / Ondřej Zapský
    Osobní jméno Zapský, Ondřej, (autor diplomové práce nebo disertace)
    Vytvoření/vznik2017
    Fyz.popis63 listů : grafy + 1 CD
    PoznámkyVedoucí práce Alice Reissová. Oponent Klára Marečková
    Pozn.o dizertaciDiplomová práce -- Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem, Fakulta sociálně ekonomická, 2017
    Dal.odpovědnost Reissová, Alice (vedoucí diplomové práce nebo disertace)
    Marečková, Klára (oponent)
    Dal.odpovědnost Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem. Katedra ekonomie (udělovatel akademické hodnosti)
    Předmět.hesla internetový marketing * manažerská komunikace * sociální média
    Předmět.heslaYouTube online marketing social media corporate communication
    Forma, žánr diplomové práce
    Konspekt658 - Řízení a správa podniku
    MDT658.8:004.738.5 * 005.57 * 316.774:004.738 * (043)378.2
    Země vyd.Česko
    Jazyk dok.čeština
    URLhttps://portal.ujep.cz/StagPortletsJSR168/CleanUrl?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=00176943
    Druh dok.Vysokoškolské práce
    SignaturaČár.kódDislokaceVolný výběrInfo
    DA 81923300708192sklad Cpouze prezenčně

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.