Počet záznamů: 1  

Obal na alkoholické nápoje

  1. DA 5598
    Jiráska, Ondřej, 1987-
    Obal na alkoholické nápoje / Ondřej Jiráska. -- 2015. -- 47 listů : ilustrace (některé barevné) + 1 CD. -- Vedoucí práce Karel Míšek. -- Abstrakt: Diplomová práce se zabývá v teoretické části designem obalu na alkoholické nápoje. Zkoumá odlišné brandingové strategie převážně u českých alkoholových značek.Soustředí se na likérky využívající na své etiketě lahví maskota. V praktické části je vytvořena fiktivní značka Černá palírna, která zaštiťuje produktovou řadu tradičních českých alkoholů (zelená, griotka,tuzemák, vaječný koňak). Jsou vytvořeny etikety založené na maskotech těchto likérů a k tomu přidružená komiksová kampaň, určená pro sociální sítě. Vše doplňuje společné balení Mixák s návodem na míchané nápoje a reklamní tácky do hospod.. -- Abstrakt: In its theoretical part the thesis deals with packaging design for alcoholic beverages. It explores various branding strategies, mainly in Czech brands of alcohol. It focuses on liqueur makers using mascots on their labels. A fictitious brand Black distillery, which provides the product line of traditional Czech alcohols (peppermint, griotte, rum, eggnog), is created in the practical part. Labels based on the mascots of these liqueurs and accompanying comic campaign intended for social networks are designed. The final touch is a combined package called Mixer with cocktail recipes and advertising beermats to be used in pubs.
    Míšek, Karel, 1945-. Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem. Ateliér grafický design I
    grafický design. etikety. alkoholické nápoje. komiksová kampaň. obal na alkohol. personifikace značky. alcohol labels. comic campaign. alcohol packaging. brand personification. diplomové práce
    766:655. 655.3.066.252. 613.81. 663.2/.5. (043)378.2

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.