Počet záznamů: 1  

Problematika času a jeho vnímání v předškolním vzdělávání

  1. DA 4589
    Kubálová, Gabriela, 1992-
    Problematika času a jeho vnímání v předškolním vzdělávání [rukopis] / Gabriela Kubálová. -- 2015. -- 51 l. : il. -- Ved. práce Jiří Henzl. -- Abstrakt: Cílem této bakalářské práce je objasnit problematiku času nejen v předškolním vzdělávání. V teoretické části této práce jsme se zaměřili především na seznámení s problematikou vnímání času u předškolních dětí, na popsání hlavních cílů institucí, které se zaměřují na vzdělávání dětí v tomto období a na vysvětlení teorie času z filozofického hlediska. V praktické části jsme na základě odborné literatury vypracovali didaktickou pomůcku, která slouží k rozvíjení chápání časové posloupnosti a obohatili jsme oblast časové orientace o několik her, které se podílí na jejím rozvoji.. -- Abstrakt: The purpose of the following bachelor's thesis is to clarify the issue of time, particularly during preschool education. In the theoretical part of this work, we focused on introduction to the issue of time perception for preschool children, we described the main goals of institutions that focus on children's education in this period and we explained the theory of the time from a philosophical point of view. On basis of professional literature we have developed in the practical part, a teaching tool that serves to develop understanding of chronology and we have extended the time orientation of the few games that were involved in its development.
    Henzl, Jiří. Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem. Pedagogická fakulta. Katedra matematiky
    děti předškolního věku. vnímání času. prostorová orientace. mateřské školy. předškolní výchova. hra. time. space and time orientation. preschool education. perception. game. bakalářské práce
    316.346.32-053.4. 159.937.52. 612.881. 591.185.1. 159.937.53. 373.24. 373.2. (043)378.22

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.