Počet záznamů: 1  

Marketing decision making and the management of pricing

  1. Údaje o názvuMarketing decision making and the management of pricing [elektronický zdroj] : successful business tools / Rajagopal, editor
    Vyd.údajeHershey, PA : Business Science Reference, [2013]
    Fyz.popis1 online zdroj (xxii, 261 s.) : il.
    ISBN9781466640955 (electronic bk.)
    1466640952 (electronic bk.)
    EdiceAdvances in marketing, customer relationship management, and e-services (AMCRMES) book series
    Poznámky o skryté bibliografii a rejstřícíchObsahuje bibliografické odkazy a rejstřík
    Dal.odpovědnostRajagopal, 1957-
    Předmět.hesla strategický management * ceny * Pricing. * Strategic planning.
    Forma, žánr elektronické knihy * Electronic books
    Konspekt005 - Management. Řízení
    MDT338.5 * 005.21
    Země vyd.Spojené státy americké
    Jazyk dok.angličtina
    URLOdkaz na elektronický dokument EBSCO
    Druh dok.ELEKTRONICKÉ ZDROJE
    SignaturaČár.kódDislokaceVolný výběrInfo
    EK 693300995069elektronické knihyonline

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.