Počet záznamů: 1  

Ověření efektivity environmentálního vzdělávání, výchovy a osvěty u 3.-5. tříd základních škol v Děčíně

  1. DA 985
    Oravová, Lucie, 1990-
    Ověření efektivity environmentálního vzdělávání, výchovy a osvěty u 3.-5. tříd základních škol v Děčíně [rukopis] / Lucie Oravová. -- 2013. -- 102 s : barev. il., grafy, tabulky. -- Ved. práce Kateřina Marková. -- Abstrakt: Práce se zabývá hodnocením efektivity environmentálního vzdělávání, výchovy a osvěty u 3. - 5. tříd základních škol v Děčíně a je rozdělena na teoretickou a praktickou část. V literární rešerši práce jsou podrobně zpracovány kapitoly o historii environmentální výchovy, jejich cílech, důvodech, různých směrech a také prostředcích jako jsou například přednášky, exkurze, příběhy, simulační hry aj. Praktická část hodnotí efektivitu environmentálního vzdělávání, výchovy a osvěty na základních školách v Děčíně pomocí dotazníků. Třetím, čtvrtým a pátým třídám tří základních škol v Děčíně ? Základní škole Doktora Miroslava Tyrše, Základní škole Kamenická a Základní škole Na Stráni ? byly rozdány dotazníky zkoumající jak znalosti žáků, tak i jejich chování. V dotazníku děti odpovídaly na celkem 14 otázek, především otevřených. Dotazníky vyplnilo celkem tři sta patnáct dětí.. -- Abstrakt: This work is engaged evaluation of the effectiveness of environmental education for third to fifth classes of elementary schools in Decin. The work is divided into theoretical and practical parts. The literature rewiew of this work presented in detail chapters about the history of environmental education, their objectives, the reasons, different directions and also resources such as lectures, field trips, stories, simulation games etc. This work evaluates the effectiveness of environmental education in primary school in Decin with help of the questionnaires. The third, fourth and fifth classes of three primary school ? Primary school Doctor Miroslav Tyrs, Primary school Kamenicka and Primary school Na Strani ? were given questionnaires exploring student´s knowledge as well as their behavior. In the questionnaire, children responded to a total of 14 question, mainly open. Questionnaires were completed by a total of three hundred and fifteen children.
    Marková, Kateřina, 1974-. Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem. Fakulta životního prostředí. Katedra společenských věd
    environmentální výchova a vzdělávání. ekologické aktivity. základní školy. osvěta. životní prostředí. ekogramotnost. dotazník. environmental education. ecological education. awareness. elementary school. environment. environmental awareness. questionnaire. bakalářské práce
    502:37.03. 502.12. 373.3. (043)378.22

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.