Počet záznamů: 1  

Marketingové strategie při propagaci očkovacích látek

  1. DA 284
    Plos, Jiří, 1976-
    Marketingové strategie při propagaci očkovacích látek [rukopis] / Jiří Plos. -- 2012. -- 61 l. : grafy, tabulky. -- Ved. práce Čeněk Celer. -- Abstrakt: Bakalářská práce pojednává o marketingových specifikách při uvádění očkovacích látek na trh a v průběhu jejich života. Hlavní část je zaměřena na strategické a marketingové plánování tzn., analýzu prostředí, segmentaci zákazníků, targeting, vyhodnocení plánovaných aktivit a navržení budoucích strategií. Tyto teoretické znalosti budou demonstrovány na konkrétních produktech farmaceutické firmy působící v České republice. Práce se také věnuje etické stránce propagace vakcín, kontrolou farmaceutického průmyslu ze strany regulačních úřadů a to z důvodu rostoucích pochybností o přínosu vakcinace a obav z jejích nežádoucích účinků. Ty se totiž mohou v konečném důsledku projevit nejen poklesem zájmu o tyto produkty, ale hlavně sníženou kvalitou veřejného zdraví.. -- Abstrakt: This bachelor work dissertates about marketing specificities during launch of new vaccines on the market and during their product life. The main part of the work concentrates on strategic and marketing planning ? micro and macro environment analyses, customer segmentation, targeting, evaluation of planned activities and design of future strategies. These teoretical knowledge will be demonstrated on concrete products of a farmaceutical company acting in the Czech Rep. The bachalor work also pays attention on ethic side of vaccine developement and promotion, monitoring of pharmaceutical industry by the state regulatory institutions. Ethic is mentiond because of rising disbelief about benefits of the vaccination and fears of its side effects. All of this can result not only in decrease of interest in vaccines but mainly in decrease of public quality of life.
    Celer, Čeněk, 1954-. Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem. Katedra ekonomiky podniku
    marketing. reklama a propagace. vakcíny. marketingové strategie. poziciování. segmentace. targeting. vyhodnocení strategie. marketing. marketing strategies. positioning. segmentation. targeting. strategy evaluation. bakalářské práce
    339.138. 658.8. 659.1. 615.371. (043)378.22

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.