Počet záznamů: 1
Klient jako klíčový faktor bankovní úspěšnosti
Údaje o názvu Klient jako klíčový faktor bankovní úspěšnosti [rukopis] / Martin Bubeníček Osobní jméno Bubeníček, Martin, (autor diplomové práce nebo disertace) Vyd.údaje 2012 Fyz.popis 59 l., [29] l. příl. : tab. Poznámky Lic. smlouva Pozn.o dizertaci Bakalářská práce -- Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem, Fakulta sociálně ekonomická, 2012 Dal.odpovědnost Faltejsková, Olga (vedoucí diplomové práce nebo disertace) Dal.odpovědnost Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem. Katedra financí a účetnictví (udělovatel akademické hodnosti) Předmět.hesla bankovnictví * bankovní krize * bankovní klienti Předmět.hesla Customer Relation Management spokojenost zákazníka The European Customer Satisfaction Index Net promotion score Mystery shopping Vstřícná banka ČR banking bank crisis bank client Customer Relations Management customer satisfaction The European Customer Satisfaction Index Net Promotion Score Mystery Shopping Responsive bank Forma, žánr bakalářské práce Konspekt 336.7 - Finance MDT 336.71-022.326.5 * 336.71-052 * 336.71 * (043)378.22 Země vyd. Česko Jazyk dok. čeština URL https://portal.ujep.cz/StagPortletsJSR168/CleanUrl?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=00159948 Druh dok. Vysokoškolské práce Signatura Čár.kód Dislokace Volný výběr Info S-BP 5500 4212134376 sklad C pouze prezenčně
Počet záznamů: 1