Počet záznamů: 1
Public relations jako ovlivňování mínění
Údaje o názvu Public relations jako ovlivňování mínění : jak úspěšně ovlivňovat a nenechat se zmanipulovat / Jozef Ftorek Osobní jméno Ftorek, Jozef, 1973- (autor) Údaje o vydání 3., rozš. vyd. Vyd.údaje Praha : Grada, 2012 Fyz.popis 215 s. : il., faksim. ; 24 cm ISBN 978-80-247-3926-7 (brož.) Edice Komunikace (Grada) Poznámky o skryté bibliografii a rejstřících Obsahuje bibliografii a bibliografické odkazy Předmět.hesla public relations * mediální komunikace * veřejné mínění * public relations * communication in mass media * public opinion Forma, žánr příručky * handbooks, manuals, etc Konspekt 316.4/.7 - Sociální interakce MDT 32.019.5 * 659.4 * 316.772.4 * 316.65 * (035) Země vyd. Česko Jazyk dok. čeština Obsah http://toc.nkp.cz/NKC/200902/contents/nkc20081832919_1.pdf Druh dok. Knihy Signatura Čár.kód Dislokace Volný výběr Info S-SE 3851 4212134196 volný výběr M200 2012 Doba výp. 31 dní S-SE 3851 a 4212134197 volný výběr M200 2012 Doba výp. 31 dní S-SE 3851 b 4212134198 volný výběr M200 2012 prezenční výpůjčka v knihovně
Počet záznamů: 1