Počet záznamů: 1  

Zvýšení cílené návštěvnosti internetového obchodu pomocí PPC reklamy

  1. Údaje o názvuZvýšení cílené návštěvnosti internetového obchodu pomocí PPC reklamy [rukopis] / Tomáš Kučera
    Osobní jméno Kučera, Tomáš, (autor diplomové práce nebo disertace)
    Vyd.údaje2011
    Fyz.popis50 l., [10] l. příl. : il., grafy, tab.
    PoznámkyLic. smlouva
    Pozn.o dizertaciBakalářská práce -- Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem, Fakulta sociálně ekonomická, 2011
    Dal.odpovědnost Michajlovská, Helena (vedoucí diplomové práce nebo disertace)
    Dal.odpovědnost Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem. Katedra obchodu a služeb (udělovatel akademické hodnosti)
    Předmět.hesla reklama a propagace * internet * Facebook * Google Analytics (software) * internetová reklama
    Předmět.heslaPPC AdWords Sklik měření konverzí PPC advertisement Internet AdWords Sklik Facebook Ads Google Analytics measurement of efficiency
    Forma, žánr bakalářské práce
    Konspekt659 - Reklama. Public relations. Média
    MDT659.19 * 004.42Google Analytics * 004.738.5:316.472.4 * 004.738.5 * 659.1 * (043)378.22
    Země vyd.Česko
    Jazyk dok.čeština
    URLhttps://portal.ujep.cz/StagPortletsJSR168/CleanUrl?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=00134426
    Druh dok.Vysokoškolské práce
    SignaturaČár.kódDislokaceVolný výběrInfo
    S-BP 52154212133012sklad Cpouze prezenčně

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.