Počet záznamů: 1  

Propagace řemeslných a technických oborů v Ústeckém kraji

  1. S-BP 4976
    Tomasová, Ivana, 1988-
    Propagace řemeslných a technických oborů v Ústeckém kraji [rukopis] = Promotion of crafts and technical studies in Ústí region / Ivana Tomasová. -- 2010. -- 78 l., [12] l. příl. : il. -- Lic. smlouva. -- Abstrakt: Bakalářská práce se zabývá propagací řemeslných a technických oborů v Ústeckém kraji za účelem zvýšení zájmu žáků o tyto studijní obory. V teoretické části práce se zabývám definicí propagace a popisem obecného propagačního procesu. Dále se zaměřuji na marketingovou komunikaci a propagační mix. V praktické části práce je zpracována charakteristika území Ústeckého kraje a na základě dat z Českého statistického úřadu analyzuji ekonomickou situaci kraje. Vlastní přínos práce spočívá ve zpracování návrhu na realizaci propagace a řízení aktivit s ní souvisejících. Tento návrh vychází ze zkušeností nabytých během plánování a realizace již uskutečněných projektů. Závěrem práce se zmiňuji o častých chybách a nedostatcích při realizaci propagačních procesů a o návrzích a doporučení k jejich eliminaci. Text je doplněn o grafy a tabulky, které jsou zpracovány na základě ekonomických ukazatelů daných odvětví. V práci jsou k dispozici dvě přílohy, z nichž se jedna zabývá středními školami, poskytujícími výuku řemeslných a technických oborů a druhá se věnuje popisu těchto oborů.. -- Abstrakt: The bachelor thesis deals with the promotion of crafts and technical fields of study in the Ústí nad Labem Region as a way of heightening the interest of pupils in the aforementioned fields of study. In the theoretical part of the thesis, I engage with the definition of promotion and with the description of a promotion process in general. Further on, I focus on marketing communication and the promotion mix. In the practical part of the thesis, a characteristics of the territory of the Ústí nad Labem Region is provided; drawing on the data released by the Czech Statistical Office (CSO), an analysis of the Region´s economic situation is performed. The benefit of the thesis consists in a draft of promotion realization and of management of activities associated therewith. The draft build on experience gained in course of planning and implementation of already materialized projects. In conclusion, frequent flaws and deficiencies accompanying the implementation of promotion processes are mentioned, as are suggestions and recommendations for elimination thereof. The text is enriched with graphs and exhibits featuring data based on economic indicators of the fields concerned. As part of the thesis, available are two Annexes of which one deals with secondary schools providing tuition/training in crafts and technical studies, and the other is devoted to a description thereof.
    Tišlerová, Kamila, 1968-. Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem. Katedra ekonomiky podniku
    trh práce. marketingová komunikace. reklama a propagace. učební obory. řemesla. žáci. marketingová komunikace. řemeslné a technické obory. popularizace řemesel. Propagation. marketing communications. crafts and technical studies. popularization of crafts. learning fields. crafts. bakalářské práce
    373.3.011.3-052. 67/68. 377.214.112. 659.1. 658.8:316.77. 331.5. (043)378.22

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.