Počet záznamů: 1  

Nákupní strategie společnosti Mondi, nákupní marketing a výběr dodavatelů

  1. Údaje o názvuNákupní strategie společnosti Mondi, nákupní marketing a výběr dodavatelů [rukopis] / Monika Štorková
    Osobní jméno Štorková, Monika, (autor diplomové práce nebo disertace)
    Vyd.údaje2010
    Fyz.popis48 l. : il.
    PoznámkyLic. smlouva
    Pozn.o dizertaciBakalářská práce -- Fakulta sociálně ekonomická, 2010
    Dal.odpovědnost Barták, Miroslav (vedoucí diplomové práce nebo disertace)
    Dal.odpovědnost Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem. Katedra obchodu a služeb (udělovatel akademické hodnosti)
    Předmět.hesla nakupování * marketing * konkurenceschopnost
    Předmět.heslaMondi nákupní strategie marketing Mondi purchasing strategy
    Forma, žánr bakalářské práce
    Konspekt339 - Obchod
    MDT64.033 * 339.138 * 658.8 * 005.332.4 * 339.137.2 * (043)378.22
    Země vyd.Česko
    Jazyk dok.čeština
    URLhttps://portal.ujep.cz/StagPortletsJSR168/CleanUrl?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=00105064
    Druh dok.Vysokoškolské práce
    SignaturaČár.kódDislokaceVolný výběrInfo
    S-BP 49344212131837sklad Cpouze prezenčně

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.