Počet záznamů: 1
Analýza marketingového mixu firmy Chládek a Tintěra a. s. v roce 2008
Údaje o názvu Analýza marketingového mixu firmy Chládek a Tintěra a. s. v roce 2008 [rukopis] / Vratislav Jaroš Osobní jméno Jaroš, Vratislav, (autor diplomové práce nebo disertace) Vyd.údaje 2010 Fyz.popis 56 l., 6 l. příl. : il. Poznámky Lic. smlouva Pozn.o dizertaci Bakalářská práce -- Fakulta sociálně ekonomická, 2010 Dal.odpovědnost Barták, Miroslav (vedoucí diplomové práce nebo disertace) Dal.odpovědnost Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem. Katedra obchodu a služeb (udělovatel akademické hodnosti) Předmět.hesla 2008 Předmět.hesla marketing Předmět.hesla marketingové koncepce marketingový mix efektivnost marketingu produkt cena misto distribuce propagace komunikační mix marketing marketing conceptions marketing mix efficiency of marketing product price place distribution promotion Communication mix Forma, žánr bakalářské práce Konspekt 339 - Obchod MDT 339.138 * 658.8 * (043)378.22 Země vyd. Česko Jazyk dok. čeština URL https://portal.ujep.cz/StagPortletsJSR168/CleanUrl?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=00105004 Druh dok. Vysokoškolské práce Signatura Čár.kód Dislokace Volný výběr Info S-BP 4660 4212131543 sklad C pouze prezenčně
Počet záznamů: 1