Počet záznamů: 1  

Připravenost studentů na profesi učitele 1. stupně základní školy

  1. P-DP 16257
    Petrovová, Petra, 1986-
    Připravenost studentů na profesi učitele 1. stupně základní školy [rukopis] / Petra Petrovová. -- 2010. -- 68 l., [8] l. příl. : il. -- Ved. práce Renata Šikulová. -- Abstrakt: Diplomová práce zjišťuje na základě sebehodnocení studentů a hodnocení cvičných učitelů, do jaké míry jsou studenti učitelství 1. stupně ZŠ připraveni na profesi pedagoga. Teoretická část se zabývá osobností učitele, profesní dráhou učitele, kompetencemi učitele a sebereflexí učitele. Praktickou část tvoří výzkum, jehož cílem je popsat rozdíly mezi sebehodnocením studentů a hodnocením učitelů v jednotlivých kompetencích učitele a objevit kompetenci, ve které se studenti cítí nejjistěji a v jaké je naopak vidí nejlépe jejich cviční učitelé.. -- Abstrakt: Using the method of self-evaluation of students and evaluation by teachers, this diploma thesis studies, what is the level of preparedness of students of the major called ?Teacher for the first level of primary schools? for the pedagogical profession. The theoretical part deals with the personality of teachers, teacher?s career path, competences and self-reflection. Its practical part is presented by a research of differences of students? self-evaluation and evaluation by teachers from the point of view of required teacher?s competences. The research also attempts to find a competence, in which students feel strongest and in which they appear strongest to their teachers.
    Šikulová, Renata, 1963-. Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem. Katedra primárního vzdělávání
    vzdělávání učitelů. profesní příprava. vysokoškolští studenti. pedagogické dovednosti. učitel. profese učitele. kompetence učitele. sebereflexe učitele. teacher. teaching profession. teacher?s competences. self-reflection. diplomové práce
    377.8. 377. 371.321. 378.011.3-052. (043)378.2

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.