Počet záznamů: 1
Deutsche Werbetexte in diachronischer Ansicht
Údaje o názvu Deutsche Werbetexte in diachronischer Ansicht : textlinguistische Analyse [rukopis] / Petra Hájková Další variantní názvy Německé reklamní texty v diachronním pohledu (textově lingvistický rozbor) Osobní jméno Hájková, Petra, dipl. PF 2008 (autor diplomové práce nebo disertace) Vyd.údaje 2008 Fyz.popis 87 l., [25] l. příl. : il. Pozn.o dizertaci Diplomová práce -- Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem, Filizofická fakulta, 2008 Dal.odpovědnost Pavlíčková, Helena, 1950- (vedoucí diplomové práce nebo disertace) Dal.odpovědnost Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem. Katedra germanistiky (udělovatel akademické hodnosti) Předmět.hesla němčina * reklamní texty - analýza - 20. stol. * lingvistika - analýza Předmět.hesla Reklama funkce reklamy cíl reklamy forma reklamy reklamní texty vývoj reklamních textů textuálně lingvistická analýza Advertisement function of advertisement form of advertisement goal of advertisement evolution of advertising texts textually linguistic analysis Forma, žánr diplomové práce Konspekt 81 - Lingvistika. Jazyky 811.112.2 - Němčina MDT 811.112.2 * 659.131.2 * 81'1 * (043)378.2 Země vyd. Česko Jazyk dok. němčina URL https://portal.ujep.cz/StagPortletsJSR168/CleanUrl?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=00034453 Druh dok. Vysokoškolské práce Signatura Čár.kód Dislokace Volný výběr Info P-DP 14524 3149954524 sklad C pouze prezenčně
Počet záznamů: 1