Počet záznamů: 1  

Deutsche Werbetexte in diachronischer Ansicht

  1. Údaje o názvuDeutsche Werbetexte in diachronischer Ansicht : textlinguistische Analyse [rukopis] / Petra Hájková
    Další variantní názvyNěmecké reklamní texty v diachronním pohledu (textově lingvistický rozbor)
    Osobní jméno Hájková, Petra, dipl. PF 2008 (autor diplomové práce nebo disertace)
    Vyd.údaje2008
    Fyz.popis87 l., [25] l. příl. : il.
    Pozn.o dizertaciDiplomová práce -- Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem, Filizofická fakulta, 2008
    Dal.odpovědnost Pavlíčková, Helena, 1950- (vedoucí diplomové práce nebo disertace)
    Dal.odpovědnost Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem. Katedra germanistiky (udělovatel akademické hodnosti)
    Předmět.hesla němčina * reklamní texty - analýza - 20. stol. * lingvistika - analýza
    Předmět.heslaReklama funkce reklamy cíl reklamy forma reklamy reklamní texty vývoj reklamních textů textuálně lingvistická analýza Advertisement function of advertisement form of advertisement goal of advertisement evolution of advertising texts textually linguistic analysis
    Forma, žánr diplomové práce
    Konspekt81 - Lingvistika. Jazyky
    811.112.2 - Němčina
    MDT811.112.2 * 659.131.2 * 81'1 * (043)378.2
    Země vyd.Česko
    Jazyk dok.němčina
    URLhttps://portal.ujep.cz/StagPortletsJSR168/CleanUrl?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=00034453
    Druh dok.Vysokoškolské práce
    SignaturaČár.kódDislokaceVolný výběrInfo
    P-DP 145243149954524sklad Cpouze prezenčně

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.