Počet záznamů: 1  

Případové studie ze spotřebního marketingu

  1. Údaje o názvuPřípadové studie ze spotřebního marketingu / Jan Koudelka a kolektiv
    Osobní jméno Koudelka, Jan (autor)
    Údaje o vydáníVyd. 1.
    Vyd.údajePraha : Oeconomica, 2007
    Fyz.popis115 s. : il. ; 30 cm
    ISBN978-80-245-1306-5 (brož.)
    PoznámkyV tiráži jako autoři uvedeni Bohuslav Bohuněk ... [et al.]. Nad názvem: Vysoká škola ekonomická v Praze, Fakulta podnikohospodářská. 600 výt.
    Poznámky o skryté bibliografii a rejstřícíchObsahuje bibliografii
    Dal.odpovědnost Bohuněk, Bohuslav (autor)
    Předmět.hesla marketingový management * marketingová komunikace * spotřebitelské chování * marketing management * communication in marketing * consumer behavior
    Forma, žánr případové studie * učebnice vysokých škol * case studies * textbooks (higher)
    Konspekt658 - Řízení a správa podniku
    37.016 - Učební osnovy. Vyučovací předměty. Učebnice
    MDT658.8:005 * 658.8:316.77 * 366.1 * (078.7) * (075.8)
    Země vyd.Česko
    Jazyk dok.čeština
    Druh dok.Knihy
    SignaturaČár.kódDislokaceVolný výběrInfo
    S-SE 28864212127242volný výběr P711 2007Doba výp. 31 dní
    Případové studie ze spotřebního marketingu

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.