Počet záznamů: 1  

Marktforschung in deutscher Sprache

  1. S-SE 2810
    Bártová, Hilda
    Marktforschung in deutscher Sprache / Hilda Bártová, Vladimír Bárta. -- 3., přeprac. vyd. -- Praha : Oeconomica, 2007. -- 194 s. : il. ; 30 cm. -- Nad názvem: Vysoká škola ekonomická v Praze, Fakulta podnikohospodářská. -- 200 výt. -- ISBN : 978-80-245-1244-0 (brož.) :.
    Bárta, Vladimír, 1933-. Vysoká škola ekonomická v Praze. Podnikohospodářská fakulta
    marketingový výzkum. němčina. odborné texty. marketing research. German language. professional texts. učebnice vysokých škol. textbooks (higher)
    658.8:005.52. 811.112.2. 81'42'373.46. (075.8)

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.