Počet záznamů: 1
Zvýšení efektivnosti marketingového průzkumu spotřebitelského trhu
Údaje o názvu Zvýšení efektivnosti marketingového průzkumu spotřebitelského trhu : [rukopis] Štěpánka Zimová Osobní jméno Zimová, Štěpánka, dipl. FSE 2003, 2006 (autor diplomové práce nebo disertace) Vyd.údaje 2003 Fyz.popis 48 s., 7 s. příl. : tab., grafy Pozn.o dizertaci Univerzita Jana Evangelisty Purkyně (Ústí n. L.). Fakulta sociálně ekonomická. Katedra ekonomiky podniku Dal.odpovědnost Novotný, Milan, 1946- (vedoucí diplomové práce nebo disertace) Dal.odpovědnost Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem. Katedra ekonomiky podniku (udělovatel akademické hodnosti) Předmět.hesla marketing * spotřebitelé Forma, žánr bakalářské práce MDT 339.1 * 366 Země vyd. Česko Jazyk dok. čeština Druh dok. Vysokoškolské práce Signatura Čár.kód Dislokace Volný výběr Info S-BP 2131 4212116072 sklad C pouze prezenčně
Počet záznamů: 1